  • 1. Data: 2002-01-21 06:04:35
    Temat: Przepisy dot. kierowcow TAXI
    Od: "COMPLABS" <c...@p...onet.pl>

    Gdzie szukac ww przepisow. Czy mozna cos zrobic, jesli w wyniku
    niewlasciwego stanu samochodu (brak oslon na raczkach do
    podnoszenia/opuszczania szyby) przy wsiadaniu uszkodzono powaznie odziez.
    Nie chodzi mi o jakies prawa finansowe, ale interesuje mnie sam fakt, czy sa
    jakies przepisy odn. takich sytuacji.

  • 2. Data: 2002-01-21 19:42:49
    Temat: Re: Przepisy dot. kierowcow TAXI
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    witam,
    myślę, że przepisów dotyczących taksówek można poszukać w najnowszej ustawie
    o transporcie grogowym, która weszła w życie 01.01.2002 (dzisiaj ją
    przegądałam, są tam unormowania dotyczące transportu taksówkami), lub w
    aktach wykonawczych do tej ustawy.
    mag