  • 1. Data: 2002-01-21 09:44:45
    Temat: Co mu grozi?
    Od: "yacekk" <y...@p...onet.pl>

    witam
    kumpel ma tel w Plusie i zalega z 3 rachunkami (okolo 250zl) ,przyslali mu
    pisemko ze ma 15 dni to wplacenia albo kara cos 600zl (to chyba cena
    rozwiazania umowy) wiem ze inni zalegaja o wiele wieksze sumy Co mu grozi ?
    pozd

  • 2. Data: 2002-01-21 11:27:36
    Temat: Re: Co mu grozi?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 21 Jan 2002, yacekk wrote:

> [...]
    > pisemko ze ma 15 dni to wplacenia albo kara cos 600zl (to chyba cena
    > rozwiazania umowy) wiem ze inni zalegaja o wiele wieksze sumy Co mu grozi ?

    Egzekucja?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-21 12:11:12
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik yacekk <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2gnu1$fea$...@n...tpi.pl...
    > Co mu grozi ?

    Np. to, że na własne nazwisko już nie dostanie komórki z abonamentem w
    zadnej sieci - dopóki nie splaci dlugu.

    Monika

  • 4. Data: 2002-01-21 13:43:29
    Od: <m...@p...com>

> [...]
    > pisemko ze ma 15 dni to wplacenia albo kara cos 600zl (to chyba cena
    > rozwiazania umowy) wiem ze inni zalegaja o wiele wieksze sumy Co mu grozi ?

    Byc może umoqwa jaka zawarł prewidywała, że brak zapłaty za ileś tam rachunków
    oznacza rozwiazanie umowy z obowiażkiem zapłatu kary umownej w wysokości 600
    zł. Jezeli nie zapłaci, to "grozi" mu proces 9dokładnie to, ze sąd wyda nakaza
    zapłaty w postępowaniu nakazowym, w którym nakzaqe mu zapłatę 250 zł + 600 zł +
    koszty sądowe + koszty zastępstwa procesowego drugiej strony w terminie 2
    tygodni od otrzymnania nakazu.

    ja bym zapłacił, chyba że kumpel wykaże, że już zapłacił a PLUS sie czepia
    bezpodstawnie

    pzdr

    marek

  • 5. Data: 2002-01-21 16:56:11
    Od: "Gregory" <g...@p...onet.pl.pl>

    Użytkownik <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Operatorzy gsm nie bawią się w sądy. Długi odsprzedają biurom windykacyjnym
    czy innym chetnym, a oni już sciagną długi

    --
    Gregory
    Poznaniak z krwi i kości

  • 6. Data: 2002-01-21 22:15:40
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

    Użytkownik "yacekk" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pisemko ze ma 15 dni to wplacenia albo kara cos 600zl (to chyba cena
    > rozwiazania umowy) wiem ze inni zalegaja o wiele wieksze sumy Co mu grozi

    komornik.

    Zbyszek

  • 7. Data: 2002-01-22 08:16:26
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w artykule news:a2gvk8$8u2$1@news.tpi.pl
    pisze...
    > Użytkownik yacekk <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a2gnu1$fea$...@n...tpi.pl...
    >
    > Np. to, że na własne nazwisko już nie dostanie komórki z abonamentem w
    > zadnej sieci - dopóki nie splaci dlugu.

    Dostanie, tylko że albo będzie musiał wpłacić kaucję, albo kupić
    tę komórkę poza promocją.

    PiotRek
    b...@w...pl

  • 8. Data: 2002-01-22 20:58:58
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl>

    > Użytkownik yacekk <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:a2gnu1$fea$...@n...tpi.pl...

    Założę się, że kupił ten telefon dokladnie 3 lub 4 miesiące temu... Tak to
    jest, jak
    człowiek daje się złapać na "promocję". Najpierw wyda złotówkę, potem nie ma
    za co płacić rachunków. A poza tym, to operatorzy w końcu przestaną mu
    kiedyś
    przysyłać te wszystkie wezwania do zapłaty i zapomną o nim, a on o nich.

    Pozdrawiam,

    Shoovie

  • 9. Data: 2002-01-22 21:10:17
    Od: Jurek Kamoda <j...@d...if.uj.edu.pl>

    Wedlug prawa polskiego nic -
    wystarczy sie powolac -

    a. ustawa z 1926 o pelnej wymienialnosci zlotowki
    b. ustawa z 1952 o pelnej niewymienialnosci

    c .najnowsza konstytucja - co nie zakazane prawnie
    to mozna zrobic

    d. skoro NBP wymienil pelnowartosciowa zlotowke na w pelni
    niewartosciowa to prawo dzila w obie strony ( wedlug najnowszej
    konstytucji - co nie jest zakazane jest dozwolone ) wystarczy tylko
    odwrocic sytuacje -
    bo skoro NBP moze przeprowadzic taka operacje to takze kazdy jeden
    obywatel Polski ( tym bardziej ze juz zostalo przeprowadzona!!!)
    i grac glupa -ciekwe co zrobia na taka argumentacje ?
    I mozna kazdemu komornikowi zaproponowac oddanie kasy np. w trawie
    ,moczu itp - we wszystkim tym co nie jest wymienialne - ustawy sa.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 10. Data: 2002-01-23 08:32:56
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 22 Jan 2002, Shoovie wrote:

    > za co płacić rachunków. A poza tym, to operatorzy w końcu przestanš mu
    > kiedyœ
    > przysyłać te wszystkie wezwania do zapłaty i zapomnš o nim, a on o nich.

    Po pierwsze - operatorzy może i zapomną, ale firma windykacyjna nie, a po
    drugie, wszczęcie i prowadzenie postępowania egzekucyjnego tamuje bieg
    przedawnienia, więc o zapomnieniu nie ma mowy.