  • 11. Data: 2006-06-03 16:05:40
    Temat: Re: skorumpowany sądzia Marek Potelarski, Wrocław
    Od: stern <s...@0...pl>

    moherowy beret napisał(a):

    > to trzeba zdelakalizowac KRK

    próbuj

    > to trzeba zdelegalizowac Redemptorystow.

    próbuj

    > Wiec gdzie widzisz nienawisc rasowa. Twierdzenie o przetrwaniu Bialej
    > Rasy nie jest automatycznie nienawiscia rasowa. A nawet jezeli , to nie
    > Potelarskiemu decydowac w co obywatele chca wierzyc.

    jeśli jest, to działalnośc takiej organizacji w Polsce jest zakazana.

    > Wiec co rozbi w rzadzie Marcinkiewicza mason Wildstein?

    rotfl, zawiadom organa ścigania

    > Co na Narodowy Socjalizm do faszyzmu?

    Przetłumacz sobie na polski rozwinięcie skrótu NSDAP :)

    > autorzy slownika nie sa wykladnia prawa. A przynajmniej byc nie powinni.

    och oczywiście że nie.
    Oni po prostu wyjaśniają sens pewnych pojęć.

    > Kurwy w togach tylko osmieszaja sie miedzynarodowo.

    a mnie się nie chce z tobą rozmawiać, jeśli używasz takiego języka.
    życzę dobrego obrońcy na procesie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-06-03 16:06:54
    Od: stern <s...@0...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie karm trolla...

    mea culpa,
    brak rewolucyjnej czujności

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-06-03 16:09:02
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    stern wrote:

    > a mnie się nie chce z tobą rozmawiać, jeśli używasz takiego języka.
    > życzę dobrego obrońcy na procesie

    Ktoś mógłbym mu chociaż do dupy nakopać, wówczas nie śmieciłby na
    grupach przynajmniej.

  • 14. Data: 2006-06-03 16:11:41
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    stern wrote:

    > próbuj

    > próbuj

    > jeśli jest,

    wlasnie, "jezeli".

    A mowimy o konketnym przypadku.

    > to działalnośc takiej organizacji w Polsce jest zakazana.

    > rotfl, zawiadom organa ścigania

    > Przetłumacz sobie na polski rozwinięcie skrótu NSDAP :)

    i co z tego? KRK ma w nazwie "powszechny" a owiany jest tajemnicami
    gorzej niz masoni.

    > och oczywiście że nie.
    > Oni po prostu wyjaśniają sens pewnych pojęć.

    sens literacki nie jest wykladnia prawa. Przynajmniej w panstwie prawa.

    Niedbalstwo literackie nia ma wiekszwego zwiazku z niedbalstwem prawnym.

    > a mnie się nie chce z tobą rozmawiać, jeśli używasz takiego języka.
    > życzę dobrego obrońcy na procesie

    Kutas Gardocki nie przeskoczyl jeszcze sprawy ekstradycji Mazura.

  • 15. Data: 2006-06-04 11:38:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 03 Jun 2006 18:06:54 +0200, stern napisał(a):

    > mea culpa,
    > brak rewolucyjnej czujności
    A może ogłosimy konkurs na stronkę troll-watch ze zdjęciami, adresem
    zamieszkania i zatrudnienia - przy kameleonie "sugestia": On nie powinien
    już nigdy śmiecić na news.
    Ciężko go filtrować, paru rozsądnych pisze z tej dzielnicy przez Verizona

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2006-06-04 14:11:59
    Od: Bungoo <b...@g...pl>

    moherowy beret napisał(a):

    > Potelarski, polityczna kurwa w todze, tak jak jego zwierzchnik Kutas
    > Gardocki.

    [....]

    beret, naprawde jestas tak glupi, czy tylko chory??

    publicznie znieslawiasz dwoch sedziow. marzy ci sie prokurator??

  • 17. Data: 2006-06-04 16:53:11
    Od: rambo <b...@i...pl>

    Bungoo wrote:

    > [....]
    >
    > beret, naprawde jestas tak glupi, czy tylko chory??
    >
    > publicznie znieslawiasz dwoch sedziow. marzy ci sie prokurator??

    a czy Potelarski nie znieslawia sie sam?