  • 1. Data: 2006-06-03 14:17:14
    Temat: skorumpowany sądzia Marek Potelarski, Wrocław
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Potelarski, polityczna kurwa w todze, tak jak jego zwierzchnik Kutas
    Gardocki.

    PAP, msu /01.06.2006

    Akcja przeciwko "Redwatch" - sąd aresztował podejrzanego

    Wrocławski Sąd Rejonowy aresztował 37-letniego mieszkańca Świnoujścia
    podejrzanego m.in. o aktualizowanie informacji na stronie internetowej
    "redwatch", na której prezentowane są m.in. treści nazistowskie.
    Poinformował o tym prok. Bartosz Węgorzewski z Prokuratury Rejonowej we
    Wrocławiu. "Ze względu na dobro śledztwa" nie ujawnił, jakie zarzuty
    postanowiono mężczyźnie.

    37-latkowi postawiono zarzuty podżegania do nienawiści rasowej, złamania
    ustawy o ochronie danych osobowych oraz działania w zorganizowanej
    grupie przestępczej.

    Mężczyznę zatrzymali wrocławscy policjanci z wydziału do walki z
    przestępczością internetową. Według policji, mężczyzna m.in.
    aktualizował informacje pojawiające się na stronie i umieszczał na niej
    nazwiska osób związanych z organizacjami lewicowymi lub mniejszościami
    seksualnymi.

    W mieszkaniu 37-latka zabezpieczono komputer i bardzo dużo symboli, w
    tym znaczki i emblematy, wskazujących na jego powiązania z grupami
    faszyzującymi.

    Aktualnie - jak informuje Komenda Główna Policji w Warszawie - w całym
    kraju trwa akcja przeciwko osobom zamieszanym w dostarczanie informacji
    zamieszczanych na stronie. Do tej pory przesłuchano już kilkadziesiąt
    osób. Policjanci zabezpieczyli kilkanaście komputerów. Ich zawartość
    sprawdzają teraz biegli informatycy.

    Strona "redwatch" znajduje się na amerykańskim serwerze. Polskie MSZ
    wystosowało notę do władz USA z prośbą o pomoc w "doprowadzeniu do
    zamknięcia" witryny, firmowanej przez organizację "Krew i Honor".
    Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez autorów strony "redwatch"
    złożyło m.in. kilku mieszkańców Wrocławia, w tym działaczka młodzieżowej
    organizacji lewicowej.

    Na stronie tej opublikowano bowiem zdjęcia i nazwiska osób - jak
    napisali odpowiedzialni za witrynę - "trudniących się działalnością
    antyfaszystowską, antyrasistowską, kolorowych imigrantów, działaczy
    lewackich stowarzyszeń i wszelkiego rodzaju sympatyków i aktywistów
    szeroko rozumianego lobby homoseksualnego oraz pedofilii".

    O witrynie zrobiło się głośno po brutalnym napadzie na działacza ruchu
    anarchistycznego. Do zdarzenia doszło na warszawskim Powiślu; dwaj
    nieznani sprawcy zaatakowali mężczyznę gazem, a następnie wbili mu nóż w
    plecy. Napadnięty był jedną z osób, których dane znalazły się na stronie
    "redwatch". Jak podawały media, członkowie polskiego oddziału "redwatch"
    od stycznia prowadzą akcję "tropienia czerwonych" ("redwatch")

  • 2. Data: 2006-06-03 14:35:05
    Od: stern <s...@0...pl>

    moherowy beret napisał(a):

    > Potelarski, (...)

    dzialania faszystowskie są zakazane w polsce, o cóż Ci zatem chodzi?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-03 14:40:32
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    stern wrote:

    > dzialania faszystowskie są zakazane w polsce, o cóż Ci zatem chodzi?

    Po pierwsze nie sa, po drugie gdzie tam dopatrzyles sie faszyzmu?

  • 4. Data: 2006-06-03 15:10:47
    Od: "Opix" <o...@o...eu>

    Użytkownik "moherowy beret" <p...@o...org.pl> napisał w wiadomości
    stern wrote:

    > dzialania faszystowskie są zakazane w polsce, o cóż Ci zatem chodzi?

    Po pierwsze nie sa, po drugie gdzie tam dopatrzyles sie faszyzmu?

    nie faszyzm a bandytyzm -uważam ze to jest zasadnicza różnica kiedy ktoś wyraża
    poglądy a co innego gdy chełpi się polowaniami na ludzi co inaczej myślą .
    to już polityka nie jest a bandytyzmem

    --
    === OPIX =====

  • 5. Data: 2006-06-03 15:17:00
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    stern wrote:

    > dzialania faszystowskie są zakazane w polsce, o cóż Ci zatem chodzi?

    Nie karm trolla...

  • 6. Data: 2006-06-03 15:17:28
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Opix wrote:

> [...]
    >
    > nie faszyzm a bandytyzm -uważam ze to jest zasadnicza różnica kiedy
    > ktoś wyraża poglądy a co innego gdy chełpi się polowaniami na ludzi

    czyli konkretnie kotry paragraf masz na mysli. Strona jest durna i na
    tym konczy sie cala sprawa. Niezawisle sady nie powiny byc w to
    mieszane. No, chyba ze to sa sady niezawisle inaczej.

    > to już polityka nie jest a bandytyzmem

    po pierwsze piszesz o stronie durnej w zalozeniu. Zalozmy ze byl to
    "bandytyzm", to co najwyzej w sensie literackim, a nie prawnym.

  • 7. Data: 2006-06-03 15:28:53
    Od: "Opix" <o...@o...eu>

    Opix wrote:

    po pierwsze piszesz o stronie durnej w zalozeniu. Zalozmy ze byl to
    "bandytyzm", to co najwyzej w sensie literackim, a nie prawnym.

    w polityce za durne rzeczy to się siedzi albo płaci jeżeli są dzi się że polityka
    i kryminał to to samo
    1-ustawa o ochronie danych osobowych chroni prywatność kazdego bez względu na
    posiadane poglądy
    2-grożby nawet napisane na durnej stronie są scigane kk - widziałem ta stronę i nie
    ma ona w zadnej treści znaku -to jest satyra za to były deklarcje wobec osób których
    wymieniano z nazwiska i imienia i miejsca zamieszkania w opcji - trzeba ich załatwić

    Art. 18 kk
    § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn zabroniony sam albo
    wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także ten, kto kieruje wykonaniem czynu
    zabronionego przez inną osobę lub wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie,
    poleca jej wykonanie takiego czynu.

    § 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, nakłania ją do tego.

    § 3. Odpowiada za pomocnictwo, kto w zamiarze, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, swoim zachowaniem ułatwia jego popełnienie, w szczególności
    dostarczając narzędzie, środek przewozu, udzielając rady lub informacji; odpowiada
    za pomocnictwo także ten, kto wbrew prawnemu, szczególnemu obowiązkowi
    niedopuszczenia do popełnienia czynu zabronionego swoim zaniechaniem ułatwia innej
    osobie jego popełnienie.

    --
    === OPIX =====

  • 8. Data: 2006-06-03 15:47:52
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Opix wrote:

> [...]
    > się że polityka i kryminał to to samo
    > 1-ustawa o ochronie danych osobowych chroni prywatność kazdego bez

    i?...

    Co ma ustawa to tesj strony? Zarzuc konkretny paragraf.

> [...]
    > były deklarcje wobec osób których wymieniano z nazwiska i imienia i
    > miejsca zamieszkania w opcji - trzeba ich załatwić

    Wiec gdzie widziales konkretnie grozby? Podja linka.

> [...]
    > jej wykonanie takiego czynu.
    >
    > § 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała
    > czynu zabronionego, nakłania ją do tego.

    Wiec gdzie dopatrzyles sie podzegania? Konkrety prosze.

  • 9. Data: 2006-06-03 15:55:40
    Od: stern <s...@0...pl>

    moherowy beret napisał(a):

    > Po pierwsze nie sa,

    bzdurzysz:

    Konstytucja RP:
    Art. 13.
    Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji
    odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk
    działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program
    lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową,
    stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę
    państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

    > po drugie gdzie tam dopatrzyles sie faszyzmu?

    ze strony organizacji:

    o OŚWIADCZENIE !!!

    Blood & Honour/Combat 18 Poland popiera ideę Narodowego Socjalizmu i
    wyznacza sobie za główny cel walkę o Aryjska kulturę, tradycję, jej
    dziedzictwo i przyszłość naszej rasy. W Narodowym Socjalizmie i idei
    White Power upatrujemy środek do przetrawiania białej cywilizacji i rasy
    oraz zabezpieczenia przyszłości następnym pokoleniom.

    Słownik języka polskiego:
    faszyzm m IV, D. -u, Ms. ~zmie, blm
    <<kierunek i ruch polityczny o charakterze totalitarnym,
    nacjonalistycznym i rasistowskim, ukształtowany po I wojnie światowej we
    Włoszech, później także w niektórych innych krajach (postać skrajną
    przybrał w Niemczech); także: forma totalitarnej dyktatury
    nacjonalistycznej wprowadzona w 1922 r. we Włoszech (później także w
    niektórych innych krajach) opierająca się na zasadzie wodzostwa,
    dysponująca zhierarchizowanym aparatem partyjnym, stosująca terror wobec
    przeciwników politycznych>>

    wystarczy?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 10. Data: 2006-06-03 16:01:46
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    stern wrote:

> [...]
    > Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji
    > odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk

    to trzeba zdelakalizowac KRK

    > faszyzmu i komunizmu,

    to trzeba zdelegalizowac Redemptorystow.

    > a także tych, których program
    > lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową,

    Wiec gdzie widzisz nienawisc rasowa. Twierdzenie o przetrwaniu Bialej
    Rasy nie jest automatycznie nienawiscia rasowa. A nawet jezeli , to nie
    Potelarskiemu decydowac w co obywatele chca wierzyc.

    > stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę
    > państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

    Wiec co rozbi w rzadzie Marcinkiewicza mason Wildstein?

> [...]
    > White Power upatrujemy środek do przetrawiania białej cywilizacji i rasy
    > oraz zabezpieczenia przyszłości następnym pokoleniom.

    Co na Narodowy Socjalizm do faszyzmu?

    > Słownik języka polskiego:

    autorzy slownika nie sa wykladnia prawa. A przynajmniej byc nie powinni.

> [...]
    > niektórych innych krajach) opierająca się na zasadzie wodzostwa,
    > dysponująca zhierarchizowanym aparatem partyjnym, stosująca terror wobec

    nie.

    Kurwy w togach tylko osmieszaja sie miedzynarodowo.