  • 1. Data: 2006-06-03 14:01:10
    Temat: Debil w mundurku: Jacek Dobrzynski Bialystok
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Tak wyglada logika absolwenta szloly debili milicyjnych w Szczytnie.

    Super Express:

    Zabiorą prawko od ręki

    Koniec z mandatami! Ci, którzy bez skrupułów narażą zdrowie lub życie
    innych, po prostu stracą prawa jazdy - grozi nadkomisarz Jacek
    Dobrzyński, rzecznik Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku. I
    dodaje, nie bez satysfakcji.

    - Miny zrzedną zwłaszcza tym, którzy śmieją nam się w twarz i bez żadnej
    skruchy odbierają mandat. Bo ryzyko ukarania mają wkalkulowane w
    codzienną jazdę...W 2005 r. na terenie Podlasia w 1185 wypadkach
    drogowych zginęło 211 osób, a 1490 zostało rannych. Wyprzedzanie na
    trzeciego, na przejściu dla pieszych, czy wymuszanie zjechania na
    pobocze to prawdziwa plaga podlaskich dróg. Do tej pory - jeśli nie
    doszło do wypadku, to piratów karano kilkusetzłotowymi mandatami i
    kilkoma punktami karnymi. Teraz, przyłapani na gorącym uczynku, od ręki
    stracą prawo jazdy.

    - Dostaliśmy zielone światło i opracowujemy szczegółowe instrukcje dla
    policjantów drogówki. wyjaśnia Dobrzyński. Decyzja będzie zależała od
    tego, czy niebezpieczny manewr rzeczywiście naraził kierowców lub pieszych.
    autor: M.O.

  • 2. Data: 2006-06-03 16:40:48
    Temat: Re: Debil w mundurku: Jacek Dobrzynski Bialystok
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    moherowy beret [###p...@o...org.pl.###] napisał:

    A o co Ci chodzi głównie? Możliwości prawne są, bo sąd może odebrać
    prawo jazdy nie tylko za jazdę po alkoholu, ale co do zasady prawo
    przewiduje o wiele szersze uprawnienia w tej sprawie. Zauważ, że w
    art. 42 kk mowa o wykazaniu, że prowadzenie pojazdu przez tę osobę
    zagraża bezpieczeństwu w komunikacji. A i kodeksie wykroczeń są
    zbliżone unormowania. Fakt, że Policja - z tego co się orientuję -
    sporadycznie występowała z takimi wnioskami do sądów nie zmienia
    faktu, że może to zacząć częściej robić. Może to by było jakieś tam
    rozwiązanie. Kilka spraw odpowiednio nagłośnionych i może co niektórzy
    b7y się faktycznie zastanowili.

  • 3. Data: 2006-06-03 17:11:58
    Od: via <b...@s...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > moherowy beret [###p...@o...org.pl.###] napisał:
    >

    > A o co Ci chodzi głównie? Możliwości prawne są, bo sąd może odebrać

    W Bialymstoku rowniez debilek z podstawowym wyksztalceniem nazwiskiem
    Jacek Dobrzynski.

> [...]
    > faktu, że może to zacząć częściej robić. Może to by było jakieś tam
    > rozwiązanie. Kilka spraw odpowiednio nagłośnionych i może co niektórzy

    A czy to nie jest ten sam Bialystok, gdzie na stacjach benzynowych
    sprfzedaje sie kierowcom alkohol do picia? Moze by zaczac od bardziej
    realistycznych rzeczy. Coz, debilek po magisterce w Szczytnie myslec nie
    musi.

  • 4. Data: 2006-06-03 18:52:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    via [###b...@s...pl.###] napisał:

    > A czy to nie jest ten sam Białystok, gdzie na stacjach benzynowych
    > sprzedaje się kierowcom alkohol do picia?

    Pewnie siłą im jeszcze do gardeł wlewają?

  • 5. Data: 2006-06-03 19:07:04
    Od: via <b...@s...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Pewnie siłą im jeszcze do gardeł wlewają?

    Pije (nomen omen) do ciekawej sprawy nsa, gdzie wlasciciel stacji walczy
    z miastem o prawo do rozpijania kierowcow. U mnie jak wiesz, obowiazuje
    Prohibicja w tej czy innej formie od paruset lat. Np. zakaz sprzedazy w
    sklepie po 22, zakaz sprzedazy sklepowej w niedziele, a gdzie niegdzie
    *calkowity* zakaz sprzedazy alkoholu.
    http://theinnatoceangrove.com/oceangrove.htm

    Licencja na sprzedaz gorzaly kosztuje od 100 tysiecy w gore, wiec malo
    kogo stac na lamanie przepisow.

    W Bialymstoku sila nie wlewaja. Nikt tez nie kaze dotykac kabli z
    wysokim napieciem, a mimo to sa *przymusowo* izolowane, a na dodatek
    zabezpieczane wszelakimi sposobami.

    Kwestia podejscia do problemu niebezpieczenstwa. Jednemu wystarczy palka
    w magisterka ze Szczytna, drugiemu organizacja bezinwazyjnych metod
    dostepu.

  • 6. Data: 2006-06-03 20:41:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    via [###b...@s...pl.###] napisał:

    Rozumiem, że może to u Ciebie spowodować kolejne traumatyczne
    przeżycia, ale uprzejmie - aczkolwiek z niejakim obrzydzeniem -
    donoszę Ci, że nie tylko w Białymstoku, nie tylko w całej Polsce, ale
    generalnie w całej Europie na stacjach paliw sprzedaje się alkohol. Z
    rozpijaniem kierowców to ma związek raczej niewielki moim zdanie, bo
    jak nie kupią na stacji, to kupią w sklepie.

  • 7. Data: 2006-06-03 22:40:04
    Od: s...@r...pl

    > Tak wyglada logika absolwenta szloly debili milicyjnych w Szczytnie.

    Chciałbym widzieć jak to samo powtarzasz Ojcu, Matce, Bratu, Siostrze, Synu,
    Córce,....., conajmniej 10 spośród tych 200 iluś tam osób. Ciekawe, czy ty
    byłbys taki mądry, gdybys ponad 200 razy w ciągu roku musiał zapukać do
    czyichś drzwi i oświadczyć, że już nigdy więcej nie zobaczą najbliższej im
    osoby?

    Straciłeś kiedyś kogoś bliskiego głupi gnojku?

  • 8. Data: 2006-06-04 06:59:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik <s...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym widzieć jak to samo powtarzasz Ojcu, Matce, Bratu, Siostrze, Synu,
    > Córce

    Dyskusja z nim jest tak samo elegancka jak sranie na dywan;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2006-06-05 13:53:58
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dyskusja z nim jest tak samo elegancka jak sranie na dywan;)

    Na przemian. A potem ogledziny, ocena, komentarz i z rzadka riposta. Na ogol
    kolejny posag z brazu na przekor piedestalom ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger