  • 11. Data: 2010-06-20 10:03:14
    Temat: Re: sedzina A. Matlak
    Od: mi <m...@o...pl>

    BK wrote:
    > Tego co sie dzieje obecnie nie da sie w zaden sposob porownac do lat
    > 50... nawet do 90... Jeszcze 2-3 lata i krajobraz zawodow prawniczych
    > zmieni sie znaczaco.

    Zmieniać się będzie o wiele dłużej. Tak jak sędziowie z nominacji Rady
    Państwa do dziś przy ustracji czy wyciąganiu innych stalinowców z
    opresji powołują się na sprawiedliwości społeczne czy zasady współżycia
    społecznego. Wyższe instancje będą jeszcze przez lata skażone pomiotem
    wychowanym przez stalinowców.

    Problem jest jeszcze faktycznie z sadami i tam
    > bedzie najdluzej (stosunkowo dluga droga awansu zalezna... wlasciwie
    > nie wiadomo od czego zalezna) trwala cala "przemiana" ale tez sie
    > kiedys doczekamy.

    Oby nie trwało to zbyt długo. Nam może i coraz mniej się chce, ale
    prędzej czy później nowa fala młodych wkurwionych zrobi nową porę roku
    ludów. Ten moment nadchodzi z wielu powodów, choćby fali bankructw
    państw UE. Będzie się działo...

    mi

  • 12. Data: 2010-06-20 10:59:38
    Temat: sedzina A. Matlak.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Nie wystarczy, niestety.
    Najpierw trzeba wyp..... Tuska.

    -----

    > Wystarczy, ze kazdy z powyzszych dobrze bedzie wykonywal powierzone mu
    obowiazki zaczynajac od ludzi budujacych drogi, politykow i policjantow.

  • 13. Data: 2010-06-21 06:41:48
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Problem jest jeszcze faktycznie z sadami i tam
    >
    > Oby nie trwało to zbyt długo.

    Tylko że stare przysłowie mówi że "jak wszedłeś między wrony to kracz jak i
    one".
    Sądy same sie nie zmienią.

  • 14. Data: 2010-06-21 09:41:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie wystarczy, niestety.
    > Najpierw trzeba wyp..... Tuska.

    zacznij od dyskusji kogo na jego miejsce a nie w druga strone.

    Masz widze duza chec burzenia i dzielenia. Moze przelacz sie na budowanie i
    rozwiazywanie problemow

    Icek

  • 15. Data: 2010-06-21 15:44:44
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na dziś Kaczyńskiego.
    Bez Samoobrony i LPR (choć też miały swoje i cele i zalety, Giertych był dobrym
    ministrem, ale niepotrzebnie był wicepremierem).

    Zastanów się, kto obniżył podatki.
    Poza Borowskim (ryczałt).

    Zastanów się, kto w ciągu ostatnich 21 lat chciał wzruszyć mafię prawniczą.

    Zastanów się, kto był za euro, a kto przeciw i jakbyśmy na tym wyszli.

    Zastanów się, dlaczego Mazowiecki (protoplasta i guru Tuska) nie chciał wychodzić z
    układu Warszawskiego ani nie chciał wyprowadzać
    wojsk radzieckich.

    Itp. itd.

    -----

  • 16. Data: 2010-06-21 21:08:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    Icek wrote:
    > Masz widze duza chec burzenia i dzielenia.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Moze przelacz sie na budowanie i rozwiazywanie problemow
    ^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nie łykaj tak bezrefleksyjnie propagandy i nie powtarzaj gładko
    agitacyjnych banałów. No bo co takiego pobudowano i rozwiązano dotąd?

    Na 40 milionów mieszkańców tego państwa znajdzie sie na pęczki ludzi
    godnych a jedynie niewypromowanych. Polska polityka ma wybitnie
    charakter medialny. Ludzie głusują na panów z wąsem i panów bez wąsa
    tylko dlatego, że często widzi w telewizorni... i nie potrafi podać
    nawet jednego własnego argumentu na poparcie swojej decyzji.

    mi

  • 17. Data: 2010-06-22 07:27:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mi pisze:

    > Nie łykaj tak bezrefleksyjnie propagandy i nie powtarzaj gładko
    > agitacyjnych banałów. No bo co takiego pobudowano i rozwiązano dotąd?

    Jak dla mnie to typowa "mowa marketoida" ;)