  • 81. Data: 2008-05-28 19:44:50
    Temat: Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    Sebcio pisze:

    > A Ty zajrzałeś ? Bo jakimś cudem nie widzę tam żadnych danych o
    > stosunku wypadków do ilości zarejestrowanych pojazdów.

    W 2006 liczba zarejestrowanych pojazdów wzrosła o 8,5% w porównaniu do
    2005, a liczba wypadków znacząco spadła, co jasno wskazuje, że nie ma u
    nas w tej chwili znaczącej korelacji pomiędzy jednym i drugim.

    > W roku 2007 sprzedano 23% więcej nowych i 21% więcej używanych
    > samochodów niż w roku 2006. To tylko jeden z kilku istotnych powodów
    > zwiększonego ruchu na drogach.

    To mało interesujące, ważna jest liczba zarejestrowanych pojazdów.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 82. Data: 2008-05-28 20:11:01
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    Maddy pisze:

    > A może mi ktoś wyjaśnić kwestię żarówek, bo co i rusz słyszę ile to
    > pieniędzy na żarówki się wydaje przez ten przepis o jeździe na
    > światłach?

    Ja Ci wyjaśnię -- nie w każdym aucie samodzielnie wymienisz żarówkę, są
    nawet takie, gdzie trzeba w tym celu wymontować zderzak.

    > O co chodzi z tymi żarówkami? Od czego one się wam tak przepalają?

    Może mało jeździsz?

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 83. Data: 2008-05-28 20:24:27
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Widywało się jeszcze tych, dla których wieczorem zawsze było jeszcze
    > widno.

    We Francji, po zapadnieciu zmroku kierowcy w mieście nieśmiało zapalają
    pozycyjne....

  • 84. Data: 2008-05-28 21:36:02
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    William pisze:

    > We Francji, po zapadnieciu zmroku kierowcy w mieście nieśmiało zapalają
    > pozycyjne....

    ...a przez długi czas światła mijania we Francji były żółte. I bardzo
    dobrze.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 85. Data: 2008-05-28 21:49:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebcio pisze:

    > Gdzieś dzwonią ale nie wiadomo gdzie... Po pierwsze kodeks nie
    > nakazuje zgaszenia światła a jedynie dopuszcza ich zgaszenie, jeśli
    > postój trwa dłużej niż minutę o ile na Twoim pasie ruchu przed Tobą i za
    > Tobą stoją inne pojazdy (art. 51 ust.7 PoRD).

    On pisał o obowiązku wyłączenia silnika.

  • 86. Data: 2008-05-28 21:53:10
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Wed, 28 May 2008 14:07:46 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie pozwólmy ograniczyć się w tej dyskusji tylko do statystyk. To
    > chodzi również o wolność człowieka.

    To, że słabo widzę tego z naprzeciwka, ogranicza moją wolność.
    Dlatego chcę, żeby wszyscy świecili światła przez cały rok.

    --
    ŁK (28.05.2008 23:52:33)

  • 87. Data: 2008-05-29 05:59:32
    Temat: Re: ruch drogowy ... na ?wiat3ach ca3y rok...
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "T" <...@t...warszawa.pl> napisał w wiadomości

    > Wzrost wypadków po wprowadzenia obowiązku jazdy na swiatłach potwierdza
    > sens tego obowiązku? Dobrze się czujesz?

    a widziales ty synku tegoroczne statystyki, bo na twoim miernym wykresiku
    jakos ich nie widzialem, przypomianm ze mamy 2008 rok

    i przypominam o czym juz pisalem wczesniej, abys odrobil prace domowa i
    sprawdzil miesieczne statywstyki i porownal rok 2006 do 2007, a potem tu
    wrocil i odszczekal swoj belkot

  • 88. Data: 2008-05-29 06:00:40
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Czubki, oszołomy, maniacy, prostacy - coś jeszcze sobie znajdą.
    > Przeciętnie inteligentny i używający mózgu człowiek nie ma szans.

    no widzisz, a liwiusz twierdzi ze nawet jest cala partia a nie pojedynczy
    politycy :)

  • 89. Data: 2008-05-29 06:01:58
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja Ci wyjaśnię -- nie w każdym aucie samodzielnie wymienisz żarówkę, są
    > nawet takie, gdzie trzeba w tym celu wymontować zderzak.

    i od tego jest aso albo inszy serwis, a jak kogos nie stac na wymiane
    zarowki, nie powinien miec samochodu, albo kupic sobie taki, gdzie wymieni
    samodzielnie

  • 90. Data: 2008-05-29 06:13:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 May 2008 21:39:48 +0200,
    Tristan <n...@s...pl> screamed:

    Ale to nadal lepiej niż druga Kenia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 08:12:48 user up 11722 days, 20:07, 1 user, load average: 0.09, 0.10, 0.98 ]

    Money is something you have to make in case you don't die. -- Max Asnas