  • 151. Data: 2008-06-13 14:56:12
    Temat: Re: ruch drogowy ... na ?wiat3ach ca3y rok...
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    januszek pisze:

    > Gwarantuję Ci, że dowolnych danych statystycznych można użyć praktycznie
    > do podparcia dowolnej tezy.

    Skoro pomimo tego fanatycznym zwolennikom oświetlania słońca takich
    danych nie udało się przedstawić to najlepiej świadczy to o tym, że ich
    po prostu nie ma.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 152. Data: 2008-06-13 15:05:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T napisał(a):

    > Skoro pomimo tego fanatycznym zwolennikom oświetlania słońca takich
    > danych nie udało się przedstawić to najlepiej świadczy to o tym, że ich
    > po prostu nie ma.

    Przegapiłem jakiś nowy przepis o minimalnych wymaganiach jakie powinno
    spełniać słońce czy też tak sobie plecierz? ;)

    j.