  • 1. Data: 2008-05-27 20:22:54
    Temat: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W 27 lutego zakupiłem urządzenie (kamerę internetową). W ciągu 4 dni
    zgłosiłem kilka usterek w urządzeniu uniemożliwiające jej prawidłowe
    funkcjonowanie (obraz jest nagrywany z błędami - jest nieczytelny,
    przesunięcie obrazu wględem dźwięku wynosi około 3 minut w ciągu godziny).
    Zgłoszonych błędów było łącznie około 10.

    Support stwierdził, że "u nas opisywane błędy nie występują", proszę
    przesłać kamerę, sprawdzimy, wymienimy na sprawny egzemplarz.

    Reklamacja została uwzględniona, urządzenie wymienione na nowe (8 kwietnia
    otrzymałem od nich przesyłkę), ale jak się okazało posiadające
    (z wyjątkiem jednej) identyczne wady.

    Ponowna reklamacja nastąpiła 10 kwietnia. Sprawa została przekazana
    przez techników z Polski... do Tajwanu, do producenta.
    28 kwietnia otrzymałem lakoniczną odpowiedź, którą muszę zacytować:

    "W piątek otrzymałem odpowiedź z drugiej linii wsparcia technicznego. Dla
    kamery dcs-950g będzie pojawiało się przesunięcie pomiędzy video a audio,
    optymalne przesunięcie wynosi 15 s na 1 h nagrania. Różnica jest spowodowana
    oddzielnym nagrywaniem pliku video i pliku audio. Pozostałe usterki wynikają
    ze źle działającego urządzenia, nie są wadą seryjną urządzenia."

    Dla mnie jest to kpina, bo na rynku są tysiące urządzeń czy programów,
    wszystkie potrafią synchronizować co do sekundy audio i wideo, tylko
    nie ich urządzenie. Zapytałem ich wprost, czy muszę po raz kolejny
    odsyłać im urządzenie do reklamacji, czy uznają mi zwrot pieniędzy
    za urządzenie.

    Odpowiedź supportu z 12 maja:
    "Więcej w kwestii technicznej nie mogę Panu pomóc, dlatego o tej sprawie
    poinformowałem przedstawicieli D-link Polska. Proszę oczekiwać odpowiedzi."

    Do dnia dzisiejszego - cisza.
    Od dnia drugiej reklamacji (10 kwietnia) minęło 7 tygodni.
    Firma ewidentnie gra na zwłokę, pozostawiając mnie:
    - z uszkodzonym urządzeniem,
    - z utrudnianiem zwrotu opłat poniesionych za urządzenie.

    Jakie mam prawa żądać zwrotu pieniędzy? W ciągu tego czasu kupiłbym
    nawet lepszej jakości innej firmy kamerę. A tak mam nie mam pieniędzy,
    a zostałem z bublem.

    Jacek

  • 2. Data: 2008-05-27 21:23:42
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <g1hti0$2lg$1@atlantis.news.neostrada.pl> >CCCP< napisał(a):

    > Chlopcye D+link to duya firma i yanim wzpusci towar na rznek testuje go
    > intenszwnie !
    >
    > A ye ynalayl sie taki baran co nie potrafi sobie poradyic y prosta kamera to
    > sobie y niego jaja robia !
    > Spadaj na drzewo tam twoje miejsce !
    >
    > Pewnie nie wiesz o tym ze Chinole maja Bialasow w glebokim poszanowaniu
    > jesli rozumiesz co to znaczy malpo!

    Idź, weź 3 głębokie oddechy i zastanów się następnym razem zanim
    cokolwiek napiszesz.
    To, że podpisujesz się jako nic nie znaczący skrót CCCP, nie oznacza,
    że jesteś anonimowy w sieci.
    Twój stały adres IP 83.14.84.18 jednoznacznie Cię identyfikuje. A że
    trafiłeś na barana, który zna się na informatyce, to możesz mieć
    z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
    skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.

    Jacek

  • 3. Data: 2008-05-27 21:37:55
    Od: "emes" <e...@e...me>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrng3ouuu.8v8.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> [...]
    > z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
    > skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.

    o rotflu kochany Ty tak na powaznie czy grupy Ci sie pomylily ?

  • 4. Data: 2008-05-27 22:46:01
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "Jacek Kalinski" > Twój stały adres IP 83.14.84.18 jednoznacznie Cię
> [...]
    > z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
    > skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.

    Wiesz co, JAcus ? Nie obrazaj baranow. Bo juz nawet kazdy debil-informatyk
    wie, ze trolli sie nie dokarmia.
    A odgrazaja sie tylko Buzdygany Mega Trolle.

    Andy

  • 5. Data: 2008-05-28 09:59:17
    Od: ">CCCP<" <n...@c...pl>

    Ale ja napisalem ci prawde co o tobie mysli ichni serwis "nie dosc ze malpa
    to do tego glupia" !

    A tak powaznie to zadzwon do federacji konsumentow oni zajmuja sie takimi
    sprawami i nawet uzyskasz darmowa porade prawnika !

  • 6. Data: 2008-07-01 12:27:38
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <s...@n...dyski.one.pl> Jacek Kalinski
    napisał(a):

    > Od dnia drugiej reklamacji (10 kwietnia) minęło 7 tygodni.
    > Firma ewidentnie gra na zwłokę, pozostawiając mnie:
    > - z uszkodzonym urządzeniem,
    > - z utrudnianiem zwrotu opłat poniesionych za urządzenie.

    Żeby nie zostawiać tematu otwartego, to sprawa została załatwiona już.
    Firma zdecydowała się wystawić "dokument" uprawniający do zwrotu
    gotówki.

    Jacek