    From: Przemo P <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja w Ideii
    Date: Fri, 02 Jan 2004 21:00:08 +0100

    Witam,
    ciekawa sprawa, przynajmniej dla mnie :)
    W ostatnim rachunku z Ideii z przed 3 dni w bilingu zauważyłem dwa smsy
    wysłane na numer 79555, czyli 9zł netto. Naturalnie jestew w 100% pewien,
    że tego nie wysyłałem. Dzwoniłem do Ideii na infolinie, numeru nie znają,
    miła pani stwierdziła, że naturalnie reklamację mogę złożyć ale domyślam
    się jaki będzie jej finał. Dodam tylko, że posiadam dość stary telefon
    Ericsson T20, który nie obsługuje żadnych polifoni, kolorowych tapetek itp.
    niecierpię również żadnych konkursów, o których smsy jeszcze w grudniu
    zablokowałem, aby mi ich nie przysyłali. Mieszkam sam z żoną (nie bawi się
    moim telefonem - ma swój) także osoby trzecie odpadają. Ręce opadają - nie
    wiadomo co w takiej sytuacji zrobić, prawdopodobnie reklamację pisemną
    złoże choćby dla zasady, szczęście w nieszczęściu że mam tylko 2 czyli 18
    netto w plecy. Ten drugi sms, jest tydzień wcześniej jak dostałem rachunek,
    więc tymbardziej takie coś bym pamiętał...
    Jeśli miał ktoś podobne doświadczenia lub poradę co zrobić proszę skrobnąć
    słówko.
    Pozdrawiam Wszystkich w Nowym Roku, żecząc tym samym wszystkiego dobrego.
    Przemo P.