  • Data: 2004-01-02 23:52:15
    Temat: Re: reklamacja w Ideii
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:bt4tik$sdd$1@mamut.aster.pl...

    > bo mnie operatorzy oklamali badz wprowadzili w blad, co
    > dla mnie spowodowalo skutki finansowe.

    No to ja wystąpię w roli sprawiedliwego:-)) Jakiś czas temu zadzwoniłam do
    Idei prosząc o zmiane planu taryfowego z wyzszego na nizszy. Pani operatorka
    poinformowala mnie o oplacie za tę operację, przyjęlam to do wiadomosci i
    zakończylyśmy rozmowę. Po otrzymaniu rachunku okazało się jednak ze zmiana
    ta spowodowala także zmianę z Idei Optimy na tzw Nową Ideę Optimę -
    stracilam taryfę malejącą na smsach oraz co drugą minutę gratis - złożylam
    reklamację - faktycznie uznano bład operatorki [stad moze jednak nagrywają
    te rozmowy?] i zaproponowano mi powrót do mojego dawnego planu taryfowego.
    Poprosilam o utrzymanie mnie w "starej" optimie ale z niższym planem
    taryfowym - czyli to o co prosilam od początku i uzyskalam to bez zadnych
    problemów. Tak ze proszę nie generalizować:-)))))

    HaNkA