  • 1. Data: 2004-01-02 20:00:08
    Temat: reklamacja w Ideii
    Od: Przemo P <p...@o...pl>

    Witam,
    ciekawa sprawa, przynajmniej dla mnie :)
    W ostatnim rachunku z Ideii z przed 3 dni w bilingu zauważyłem dwa smsy
    wysłane na numer 79555, czyli 9zł netto. Naturalnie jestew w 100% pewien,
    że tego nie wysyłałem. Dzwoniłem do Ideii na infolinie, numeru nie znają,
    miła pani stwierdziła, że naturalnie reklamację mogę złożyć ale domyślam
    się jaki będzie jej finał. Dodam tylko, że posiadam dość stary telefon
    Ericsson T20, który nie obsługuje żadnych polifoni, kolorowych tapetek itp.
    niecierpię również żadnych konkursów, o których smsy jeszcze w grudniu
    zablokowałem, aby mi ich nie przysyłali. Mieszkam sam z żoną (nie bawi się
    moim telefonem - ma swój) także osoby trzecie odpadają. Ręce opadają - nie
    wiadomo co w takiej sytuacji zrobić, prawdopodobnie reklamację pisemną
    złoże choćby dla zasady, szczęście w nieszczęściu że mam tylko 2 czyli 18
    netto w plecy. Ten drugi sms, jest tydzień wcześniej jak dostałem rachunek,
    więc tymbardziej takie coś bym pamiętał...
    Jeśli miał ktoś podobne doświadczenia lub poradę co zrobić proszę skrobnąć
    słówko.
    Pozdrawiam Wszystkich w Nowym Roku, żecząc tym samym wszystkiego dobrego.
    Przemo P.

  • 2. Data: 2004-01-02 22:28:01
    Temat: Re: reklamacja w Ideii
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc tymbardziej takie coś bym pamiętał...
    > Jeśli miał ktoś podobne doświadczenia lub poradę co zrobić proszę skrobnąć

    Ja dostałem SMSa o konkursie i świadomie wziąłem w nim udział. Wysłałem SMSa
    za 9 zł netto i otrzymałem SMS zwrotny, że konkurs jeszcze nie jest aktywny,
    a kasę wzięli... 5 minut wcześniej przysłali SMSa.
    Na moje pismo odpowiedzieli, wogóle nie na temat, w uproszczeniu ja o
    gruszce, a oni o pietruszce... zupełnie nie na temat.
    To napisałem drugi raz, że napisali wogóle nie na temat, z pytaniem czy
    wogóle zrozumieli mój problem:
    wysłali SMS o konkursie, a konkurs był nieaktywny !

    a oni znów nie na temat, ale kasę oddali, skorygowali przy najblizszej
    fakturze...

    Pozdr
    kw

  • 3. Data: 2004-01-02 23:05:43
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > ciekawa sprawa, przynajmniej dla mnie :)

    zlozylam 2 rozne reklamacje w idei - obydwie odrzucono. szkoda, ze nie
    nagrywaja rozmow, bo mnie operatorzy oklamali badz wprowadzili w blad, co
    dla mnie spowodowalo skutki finansowe. jestem pewna tego, bo dzwonilam i
    dopytalam o wszystko i dostalam jasne i klarowne opdowiedzi. mimo to - nie
    uznano:(

  • 4. Data: 2004-01-02 23:52:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > bo mnie operatorzy oklamali badz wprowadzili w blad, co
    > dla mnie spowodowalo skutki finansowe.

    No to ja wystąpię w roli sprawiedliwego:-)) Jakiś czas temu zadzwoniłam do
    Idei prosząc o zmiane planu taryfowego z wyzszego na nizszy. Pani operatorka
    poinformowala mnie o oplacie za tę operację, przyjęlam to do wiadomosci i
    zakończylyśmy rozmowę. Po otrzymaniu rachunku okazało się jednak ze zmiana
    ta spowodowala także zmianę z Idei Optimy na tzw Nową Ideę Optimę -
    stracilam taryfę malejącą na smsach oraz co drugą minutę gratis - złożylam
    reklamację - faktycznie uznano bład operatorki [stad moze jednak nagrywają
    te rozmowy?] i zaproponowano mi powrót do mojego dawnego planu taryfowego.
    Poprosilam o utrzymanie mnie w "starej" optimie ale z niższym planem
    taryfowym - czyli to o co prosilam od początku i uzyskalam to bez zadnych
    problemów. Tak ze proszę nie generalizować:-)))))

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-01-03 09:52:45
    Od: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl>

    I ja miałem kiedyś dziwny przyadek tym razem z Plus GSM.
    Otórz rzyszedł rachunek z którym nie chciałem się zgodzić i poszedłem
    załatwiać reklamacje.
    Po tygodniu rzysłali mi biling. Jakież było moje zdziewienie kiedy to na
    bilingu mam jak wół napisane:
    Data i godzina (numer) Czas trwania

    22.10.2003 15:20 (numer) 0:50.33
    22.10.2003 15:25 (numer) 0:02.11
    22.10.2003 15:35 (numer) 0:05.28
    22.10.2003 15:50 (numer) 0:02.45

    I tu się putam operatora jak to możliwe, żebym jedną rozmowę miał 50
    minutową a międzyczasie wykonywał inne rozmow !!!
    Swierdzili, że musiałem wykonać zawieszenie połączenia i podczas gdy
    pierwszą z tych rozmów zawiesiłem wykonałem 3 inne romowy.
    Na moje pytanie jak to jest możliwe jeżeli w moim planie taryfowym nie mam
    ani darmowych ani wykupionych dodatkowych usług typu zawieszanie połączeń
    nie potrafili już tego wytłumaczyć. Stwiedzili tylko że jednak takie coś
    nastąpiło.
    Ciekawszym jest fakt że ten numer z którym niby rozmawiałem 50 minut to
    mumer mojego kolegi z pracy który siedzi przy biurku obok !!!
    Wygląda na to, że się nudziliśmy i chcieliśmy sobie orozmawiać przez
    komórkę :)
    Zakańczając stwierdzam, że reklamacji mi nie uwzględnili a ja zmieniłem
    operatora.
    pozdrawiam

    Kamil

  • 6. Data: 2004-01-03 10:03:53
    Od: "pestifer" <p...@U...fm>

> [...]
    > dopytalam o wszystko i dostalam jasne i klarowne opdowiedzi. mimo to - nie

    nie nagrywaja ale sporzadzaja notatki z rozmowy, nie wiem tylko czy z kazdej
    mialem sytuacje, w ktorej poszedlem do BOK i pani przed kompem poczytala co
    operatorka o mnie i naszej rozmowie napisala

  • 7. Data: 2004-01-05 07:38:04
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jeśli miał ktoś podobne doświadczenia lub poradę co zrobić proszę skrobnąć
    > słówko.

    Mi raz pokazali na rachunku 10 netto za konto e-mail. Od razu za dwa
    miesiace wstecz. Zareklamowalem, uznali. Ale te 24.40 wciaz wisialo na
    koncie jako dlug i kazdy operator wciaz mnie wkurzal mowiac ze mam dlug
    i zebym to zaplacil.