-
1. Data: 2011-03-27 19:21:20
Temat: reklamacja towaru montowanego w domu
Od: Michał Pysz <p...@w...pl>
Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
razem z montażem.
Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie).
Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia
materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam
mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę.
Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał
reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego.
Pytanie:
czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę
reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy?
Czy może mogę go prosić by sam przyjechał?
Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość
jej reklamacji.
mp.
cross: pl.soc.prawo alt.pl.allegro
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?