  • 21. Data: 2010-05-12 15:21:46
    Temat: Re: rejestracja repliki samochodu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hsduci$pl7$1@usenet.news.interia.pl...

    > Może coś w stylu SamMerc ;) żartuje, ale wiadomo że sam-samowi nierówny,
    > pojemności silnika itp

    a jak masz wbite ford mondeo, to pojemnosci masz rowne? ;)

  • 22. Data: 2010-05-13 15:12:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 May 2010, Gray wrote:

    [...Adam...]

    > No teraz tak, ale jakby nie patrzył do niedawna do był urząd państwowy.

    Do bardzo niedawna, wręcz trwającego do dziś :)
    "Instytucja zaufania publicznego" miewały obowiązki "urzędowe", należały
    do nich np. datowanie weksli (sam przerabiałem próbę zmuszenia poczty
    do spełnienia obowiązku).
    A w tej chwili poczta ma istotny obowiązek w określeniu kategorii
    "niedojścia" listu, co może być krytyczne w postępowaniu sądowym.
    Pomijam już sprawę luki w przepisach (listonosz tylko "u drzwi"
    ma prawo wpisania przyczyny niedoręczenia), o której co rusz jest
    na grupie.

    > W mentalności ludzkiej pewnie jeszcze długo pozostanie ;-))

    Obawiam się, że w prawie też...
    Jak Ci listonosz pokręci coś z "urzędową" przesyłką, to dopiero uznasz
    jak ważny urząd piastuje :]

    pzdr, Gotfryd