  • 1. Data: 2010-05-07 15:39:13
    Temat: Wypłata odszkodowania za przysyłanie materiałów reklamowych
    Od: Marcin Wieczorek <p...@g...com>

    W 2000 roku wydany został wyrok w sprawie używania danych teleadresowych
    mimo wyrażonego sprzeciwu. Chodziło o LG Petro Bank, który wysłał
    życzenia urodzinowe klientce gdy ta wcześniej złożyła prośbę o usunięcie
    jej danych z ich systemu.

    Szukam informacji na temat tej sprawy bo jestem w tej samej sytuacji.
    Złożyłem w Polkomtelu pismo z wnioskiem o usunięcie moich danych z list
    marketingowych i nawet dostałem pisemne potwierdzenie. Nadal jednak
    otrzymuję od nich SMSy z reklamami.

    Czy wiecie może jak sprawa się skończyła? Była apelacja (bank takową
    zapowiadał)? Wiem tyle co napisano tutaj:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34310,139580.html
    Artykuł niestety jest płatny. Poniżej wynotowałem najważniejsze informacje:
    - sprawę prowadziła sędzia Teresa Rutkowska
    - pełnomocnikiem banku była Jolanta Potocka
    - sprawa toczyła się w łódzkim sądzie okręgowym

    Z góry dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2010-05-07 16:40:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Wieczorek wrote:
> [...]
    > - sprawę prowadziła sędzia Teresa Rutkowska
    > - pełnomocnikiem banku była Jolanta Potocka
    > - sprawa toczyła się w łódzkim sądzie okręgowym

    Nie wiem czy to akurat o tą sprawę chodziło, ale któryś z bankow
    zapłacił za to 20 tys.

  • 3. Data: 2010-05-07 19:19:45
    Od: Marcin Wieczorek <p...@g...com>

    W dniu 2010-05-07 18:40, witek pisze:
    > Nie wiem czy to akurat o tą sprawę chodziło, ale któryś z bankow
    > zapłacił za to 20 tys.

    We wspomnianym artykule piszą, że taki był właśnie wyrok. Problem w tym,
    że bank zapowiedział apelację a wiadomo, że wtedy wszystko może się zmienić.

  • 4. Data: 2010-05-08 09:13:06
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Marcin Wieczorek wrote:

    > We wspomnianym artykule piszą, że taki był właśnie wyrok. Problem w tym,
    > że bank zapowiedział apelację a wiadomo, że wtedy wszystko może się
    > zmienić.

    Masz może sygnaturę tego wyroku?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-05-08 11:58:03
    Od: Marcin Wieczorek <p...@g...com>

    W dniu 2010-05-08 11:13, namikk pisze:

    > Masz może sygnaturę tego wyroku?

    Nie. W artykule tego nie ma. Czy w sądzie można znaleźć takie
    informacje? Czy to jest wiedza dostępna publicznie?

  • 6. Data: 2010-05-08 13:11:38
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Marcin Wieczorek wrote:

    > Nie. W artykule tego nie ma. Czy w sądzie można znaleźć takie
    > informacje? Czy to jest wiedza dostępna publicznie?

    Można znaleźć,tylko właśnie trzeba mieć tą sygnaturę.Szukałem tego bez
    powodzenia w sieci.Także jakby udało Ci się na nią trafić, to prośba o
    info. w tej kwestii.Sprawa jest do wygrania. :-)