  • 11. Data: 2010-05-09 12:34:03
    Temat: Re: rejestracja repliki samochodu
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > Bo byłaby to idealna furtka dla złodzieja. Jak myślisz, po co
    > rejestrowanie samochodów, po co numery VIN i inne takie? Właśnie po to,
    > żeby ograniczyć kradzieże. Skoro nagle nie wiadomo skąd pojawił ci się
    > samochód, to jak inaczej można udowodnić, że go ukradłeś? Nie da się.
    > Powiesz ,,części se kupiłem, ale nie powiem gdzie'' i już masz sama?

    to nie byłaby żadna furtka, obecnie jest ich do i jeszcze troche że naprawdę
    nie trzeba z samami kombinować:O)
    przecież części możesz spokojnie kupić na złomie, albo powiedzieć że je tam
    kupiłeś, spokojnie możesz je kupić od kowalskiego, albo powiedzić ze od
    niego kupiłeś, części mogą ci wmontować podczas naprawy i nikt nie udawadnia
    ich legtalności zakupu:O)
    zresztą ta fszystkie numery są G warte, przecież nie od dziś wiadomo że
    można legalnie kupić kradziony samochód, ktury potem jest konfiskowany
    właścicielowi i na nic się te numety, ani te urzędy tym zajmujące nie
    zdały:O(
    to fszystko to pic na wodę, bo to POlska właśnie:O(

  • 12. Data: 2010-05-11 18:34:06
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > A jak inaczej to widzisz? Bierzesz kradzione auto, przerabiasz je na
    > SAMa wycinając numer i już masz legalne?

    czyli chcesz zeby przy rejestracji odbiornika rtv mieli prawo wymagac
    od ciebie paragonu za zakup telewizora\radia?

  • 13. Data: 2010-05-11 18:54:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-11 20:34, tg pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > czyli chcesz zeby przy rejestracji odbiornika rtv mieli prawo wymagac
    > od ciebie paragonu za zakup telewizora\radia?

    Odbiorniki RTV mają mniejszą wartość i są trudniejsze do kradzieży, ale
    owszem, generalnie byłbym za zaostrzeniem np. rejestracji rowerów. Dwa
    rowery mi skradziono w życiu (jeden w napadzie, drugi we włamaniu) i
    policja nawet nie chciała się zainteresować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-05-12 10:02:48
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    > Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak
    > bo niby z jakiego powodu chcialbys miec w domu wbite np mercedes?

    Może coś w stylu SamMerc ;) żartuje, ale wiadomo że sam-samowi nierówny,
    pojemności silnika itp

  • 15. Data: 2010-05-12 11:32:04
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 11 Maj, 20:34, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in
    messagenews:hs5r8v$4gk$1@news.onet.pl...

    > czyli chcesz zeby przy rejestracji odbiornika rtv mieli prawo wymagac
    > od ciebie paragonu za zakup telewizora\radia?

    A gdzie rejestruje sie w Polsce odbiorniki RTV?

  • 16. Data: 2010-05-12 11:33:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gr pisze:
    messagenews:hs5r8v$4gk$1@news.onet.pl...

    > A gdzie rejestruje sie w Polsce odbiorniki RTV?

    Na poczcie.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-05-12 12:01:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-12 13:33, Liwiusz pisze:
    > Na poczcie.

    Jaki kraj, taka odpowiedź :-P

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-05-12 12:47:04
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    > Jaki kraj, taka odpowiedź :-P

    Nie zrozumiałem dowcipu do końca ;-). Rejestracja i wydawanie książeczek
    było "od zawsze" na poczcie. Czyli za tzw. "komuny" również. To oznacza, że
    za tzw. "demokracji" powinna być gdzie indziej? Czy... o co chodzi?

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 19. Data: 2010-05-12 13:00:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-12 14:47, Gray pisze:
> [...]
    > było "od zawsze" na poczcie. Czyli za tzw. "komuny" również. To oznacza,
    > że za tzw. "demokracji" powinna być gdzie indziej? Czy... o co chodzi?

    No że średnio dość związek ma poczta z podatkami od luksusu :D
    Ale poczta się tym zajmuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-05-12 13:06:46
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości

    > No że średnio dość związek ma poczta z podatkami od luksusu :D
    > Ale poczta się tym zajmuje.

    No teraz tak, ale jakby nie patrzył do niedawna do był urząd państwowy. W
    mentalności ludzkiej pewnie jeszcze długo pozostanie ;-))

    Pzdr.
    --
    Gray