  • 1. Data: 2003-09-29 12:59:22
    Temat: rape case
    Od: "anton" <p...@o...pl>

    Mam mały problem.Otóż sprawca napadu i gwałtu został skazany na 9 lat
    więzienia. Sprawa skończyła się w marcu bieżącego roku. Sprawca składał już
    jedną apelację. Do drugiej szykuje się na przełomie roku. Ofiara stara się o
    odszkodowanie w specjalnym funduszu, które ma w pewnym stopniu
    zrekompensować niewątpliwe ubytki w psychice. Ofiara, moja dziewczyna, ma
    zamiar wytoczyć dodatkowo sprawę cywilną z wnioskiem o odszkodowanie od
    sprawcy. Pytania moje są proste: Czy jest to możliwe? Czy trzeba udac się do
    U.K. czy też można tego dokonać korespondencyjnie ( lub wysłać
    pełnomocnika)? Czy ktoś może zna kancelarię, która jest w stanie podjąć
    się tej sprawy? Myślę o no win no fee terms. Dodam jedynie, że ofiara jest
    Polką, sprawca Irakijczykiem a całe zdarzenie miało miejsce w U.K.

  • 2. Data: 2003-09-29 21:17:40
    Temat: Odp: rape case
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl>

    http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&inlang=pl&