  • 1. Data: 2003-09-29 12:57:50
    Temat: Renta - choroba od urodzenia
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Chcialbym sie poradzic w sprawie renty chorobowej. Moja niepelnosprawnosc
    nie jest wynikiem wykonywanego zawodu, ani nie powstala podczas wykonywania
    tegoz zawodu, lecz powstala przy urodzeniu. Zlozone przeze mnie podanie o
    przyznanie renty z tytulu niezdolnosci do pracy zostalo odrzucone gdyz
    niezdolnosc do pracy nie powstala podczas wykonywania zawodu. Dlatego tez
    prosze was o pomoc - z jakiego tytulu powinienem wystapic o przyznanie renty
    skoro moja choroba towarzyszy mi od urodzenia ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\
    // GG #582860 | Registered Linux User #272497 \\