  • 1. Data: 2003-09-29 09:34:55
    Temat: Pełnomocnictwo - ile ważne?
    Od: "Corzano" <c...@N...gazeta.pl>

    W zasadzie w pytaniu zawarłem istotę problemu, ale dodać mozna jeszcze kilka
    szczegółów. Babcia wystawiła mi (u notariusza) pełnomocnictwo na czynności w
    ramach zarządu zwykłego i przekraczające zarząd zwykły, a dotyczące jej
    mieszkania. Ile czasu takie pelnomocnictwo jest ważne?
    Z góry dziekuję za pomoc.

  • 2. Data: 2003-09-29 09:52:30
    Temat: Re: Pełnomocnictwo - ile ważne?
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Corzano" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ramach zarządu zwykłego i przekraczające zarząd zwykły, a dotyczące jej
    > mieszkania. Ile czasu takie pelnomocnictwo jest ważne?

    Nie ma "ustawowo" ustalonego terminu ważności pełnomocnictwa. Kwestie te
    reguluje kodeks cywilny art. 101 i n.

  • 3. Data: 2003-09-29 10:09:04
    Od: "Tom" <...@f...pl>

> [...]
    > ramach zarządu zwykłego i przekraczające zarząd zwykły, a dotyczące jej
    > mieszkania. Ile czasu takie pelnomocnictwo jest ważne?
    IMO do odwołania,

    burenezo

  • 4. Data: 2003-09-29 17:24:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > IMO do odwołania,

    albo śmierci którejkolwiek ze stron.

  • 5. Data: 2003-09-29 20:28:55
    Temat: Odp: Pełnomocnictwo - ile ważne?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bl9sde$gva$...@i...gazeta.pl...

    > albo śmierci którejkolwiek ze stron.

    chyba ze w pelnomocnictwie inaczej zastrzezono co wynika z wlasciwosci
    jego..

    pozdrawiam
    mdr