  • 1. Data: 2004-09-17 07:45:11
    Temat: pytanko
    Od: "Tomasz" <6...@i...pl>

    Podczas procesu karnego na sali sadowej jedna ze stron reprezentuje adwokat,
    ktoremu wczesniej ta strona.... wypowiedziala pelnomocnictwo. Czy mozna w
    ten sposob uniewaznic proces?

  • 2. Data: 2004-09-17 07:48:09
    Temat: Re: pytanko
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Tomasz wrote:
    > Podczas procesu karnego na sali sadowej jedna ze stron reprezentuje
    > adwokat, ktoremu wczesniej ta strona.... wypowiedziala
    > pelnomocnictwo. Czy mozna w ten sposob uniewaznic proces?

    wydaje mi sie ze mozna zakwestionowac proces ale nie jetem pewien

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 3. Data: 2004-09-17 08:49:11
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "fi5h"

    > wydaje mi sie ze mozna zakwestionowac proces ale nie jetem pewien

    Jeżeli był to obrońca z wyboru to nie ma to żadnego wpływu na proces,
    jednakże czynności procesowe tego obrońcy nie są skuteczne, tj. sąd nie
    przyjmie jego wniosków, środków odwoławczych itp.

    ---
    Pzdr