  • 1. Data: 2004-09-17 07:43:31
    Temat: Korespondencja handlowa jako dowód na zakup?
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Właśnie zadzwoniła do mnie dziewczyna z biura rachunkowego, które prowadzi
    sprawy firmy, w której pracuję (i zajmuję się m.in. wewnątrzwspólnotowym
    nabyciem). Siedzi u nich, nad naszymi papierami kontrola z US. Panie,
    przeglądając nasze papiery poddały pod wątpliwość fakt czy rzeczywiście
    kupujemy we Włoszech towar. Same faktury nie są dla pań wiarygodne, bo są na
    termin płatności.... Dostałam zalecenie, żeby zbierać do każdej dostawy
    korespondencję - moje zamówienia (wysyłane faxem lub mailem), potwierdzenia
    itp.
    Czy to nie jest chore ? Od kiedy to maile i faxy są bardziej wiarygodne niż
    faktury ??

    pozdr

    Monika

  • 2. Data: 2004-09-17 10:06:38
    Temat: Re: Korespondencja handlowa jako dowód na zakup?
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    potwierdzenia
    > itp.
    > Czy to nie jest chore ? Od kiedy to maile i faxy są bardziej wiarygodne
    Jak dostales zalecenie to bylo poprosic o podstawe prawna takich dzialan.

  • 3. Data: 2004-09-17 10:32:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2004 09:43:31 +0200, idiom naskrobał(a):

> [...]
    > itp.
    > Czy to nie jest chore ? Od kiedy to maile i faxy są bardziej wiarygodne niż

    US może prawie wszystko - najważniejsze to mieć wszystko na piśmie od nich
    bo potem jak sprawa pójdzie do sądu to będzie prościej.
    Jeżeli masz to daj na odczepnego - jeżeli nie to poproś o podstawe prawną z
    której wynika obowiązek archiwizacji korespondencji pomiędzy kontrahentami.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org