  • 1. Data: 2004-09-17 07:39:15
    Temat: kratka w samochdzie
    Od: "5" <7...@p...onet.pl>

    Mam pytanie-leasinuję samochód marki Ford Focus zarejestrowany jako
    ciężarowy -ład.ponad 500 kg.
    Czy w myśl nowych przepisów mam obowiązek nadal używać kratki ?Oraz czy przy
    wykupie samochodu
    leasingodawca będzie miał prawo napisać że sprzedaje mi samochód ciężarowy
    skoro nim nie jest?

  • 2. Data: 2004-09-17 08:00:00
    Temat: Re: kratka w samochdzie
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    5 w <cie4oi$8m5$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
    > Mam pytanie-leasinuję samochód marki Ford Focus zarejestrowany jako
    > ciężarowy -ład.ponad 500 kg.
    > Czy w myśl nowych przepisów mam obowiązek nadal używać kratki ?

    kratki musisz uzywac, bo tak jest zarejstrowany - przerejestrowanie na
    osobowke w firmach ktore sie tym zajmuja - koszt bodajrze ~180zl + przeglad.
    Szczegolow poszukaj tu: http://tinyurl.com/4fbmw

    >Oraz czy przy wykupie samochodu leasingodawca będzie miał prawo napisać że
    > sprzedaje mi samochód ciężarowy skoro nim nie jest?

    nie, bo sprzedaje osobowo-ciezarowy, bo tak jest w DR

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?