  • 1. Data: 2004-09-17 08:16:42
    Temat: budowa domu a US
    Od: odre<o...@w...pl>

    Rozpoczęto budowę domu systemem gospodarczym. Wszystkie
    faktury wystawiane są na osobę fizyczną nie będącą w związku
    małżeńskim.
    Osoba ta pracuje od 4 lat i rozlicza się z US. Środki pieniężne na
    zakup materiałów budowlanych pochodzą głównie od babci, która już
    nie żyje, a otrzymywała rentę francuską i postanowiła ja przekazać
    przed śmiercią wnuczce. Wnuczka wpłaciła kasę na konto i kilkuletnia
    lokata przyniosła zysk. Babcia nie zapłaciła podatku od darowizny,
    wnuczka tez nie.
    Moje pytanie dotyczy jak udowodnić, Urzędowi Skarbowemu, że
    faktycznie babcia była tak hojna i nie mieć żadnych problemów, kiedy
    zapytają skąd zostały wzięte pieniądze na budowę domu? Czy w jakiś
    inny sposób można się wytłumaczyć ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info