  • 1. Data: 2004-05-24 08:32:50
    Temat: pytanie
    Od: ju <o...@l...mm.pl>

    Witam serdecznie szanownych grupowiczów

    pracowałem w firmie i napisałem kilka projektów, które prowadziłem
    publicznie będąc jeszcze pracownikiem. Czy otwierając własną firmę mogę
    prowadzić nadal te projekty?
    W umowie nie miałem napisanej klauzuli dotyczące praw autorskich ani o
    zakazie konkurencji.
    Czy jesli mogę prowadzić nadal MOJE projekty muszę zmieniać ich tytuły?
    czy wogóle nie mogę ich prowadzić??
    byłbym wdzięczny za podpowiedzi lub też namiatry gdzie mogę znaleźć
    takie informacje
    dziekuje i pozdrawiam
    ju

  • 2. Data: 2004-05-24 16:58:28
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ju" <o...@l...mm.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli byłeś pracownikiem firmy i prowadziłeś te projekty jako pracownik to
    nie masz praw majątkowych do tych projektów. Jedyne, do czego masz prawo,
    to fakt, by Twoje nazwisko widniało tam w charakterze autora. Jeśli to
    zmienią, to masz prawo o to ich ścigać.