  • 1. Data: 2004-05-24 07:37:36
    Temat: Rodzina zastepcza-papier jest i co dalej?
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Rodzice oboje juz nie zyja, mama w styczniu. Poinformowano nas, ze jakie
    i gdzie mamy zlozyc papiery aby dostac opieka nad nim. Mieszkalismy i
    mieszkamy razem. W zeszlym tygodniu odbyla sie rozprawa, na ktorej
    zostalismy z mezem rodzina zastepcza dla mojego brata. Wiem, ze kiedys tam
    pewnie zjarzy do domu kurator, ale kiedy raczy sie zjawic?? Dzwonilam do
    opieki spol. ale pani narazie jest bardzo zajeta i nie moze sie z nami
    spotkac....Powiedzcie mi jak to dalej wyglada....Slyszalam o jakis
    sprawozdaniach.... Nie ukrywam, ze chcielibysmy rowniez wiedziec jak to
    wszystko wyglada od strony finansowej bo nikt nam narazie nic na ten temat
    nie powiedzial. I jak to jest z ta opieka prawna? Sprawuje sie ja do 18 lat
    dziecka, czy dopoki sie uczy?

    Przepraszam pewnie bzdurne pytania ale w googlach nic nie znalazlam.

    Dziekuje i pozdrawiam

    Tysia

  • 2. Data: 2004-05-24 09:15:06
    Temat: Re: Rodzina zastepcza-papier jest i co dalej?
    Od: Dominika Widawska <d...@m...ble.szczecin.pl>

    Tysia wrote:

    > I jak to jest z ta opieka prawna? Sprawuje sie ja do 18 lat
    > dziecka, czy dopoki sie uczy?

    Proponuje kontakt z Osrodkiem Adopcyjno-Opiekunczym. Najlepiej
    zorientowani i pomocni.

    Dominika