  • 1. Data: 2004-05-24 07:32:50
    Temat: POLSKIE - prawo Jazdy w Europie
    Od: "misio" <m...@...pl>

    Czy dyspobnujac polskim prawem jazdy moge obecnie po wejsciu polski do EU
    podrozowac samochodem ebz wymaganego miedzynarodowego prawa jazdy badz tez
    unijnego prawa jazdy - jesli mozecie pomozcie- chodzi mi o to czy moglbym z
    polskim prawem jady - tym nowym - /wydane w 2000 roku/ podrozowac autem po
    Wielkiej Brytanii - pzdr i dzieki za pomoc! :)

  • 2. Data: 2004-05-24 08:34:22
    Temat: Re: POLSKIE - prawo Jazdy w Europie
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    http://www.msz.gov.pl/start.php?page=1111300000#ad6

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl