  • 1. Data: 2004-05-24 07:12:27
    Temat: potencjalny spadkobierca
    Od: "Darek" <g...@w...pl>

    Witam! Mój dziadek był współwłaścicielem działki. Wszyscy jego
    współwłaściciele nie żyją oprócz gościa który ma ją we "władaniu" (nie
    rozumiem tego terminu).Ja jestem potencjalnym spadkobiercą. Wiem, że muszę
    wszcząć postępowanie spadkowe. Od czego zacząć? Jakie mam szanse na
    pozytywne orzeczenie sądu, ile to trwa i ile kosztuje? Za wszelkie
    informację bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam - Darek

  • 2. Data: 2004-05-24 15:15:16
    Temat: Re: potencjalny spadkobierca
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Darek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Mój dziadek był współwłaścicielem działki. Wszyscy jego
    > współwłaściciele nie żyją

    Współwlasciciele dziadka? On byl niewolnikiem?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-05-26 02:45:33
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SQLwysyn" <s...@w...pI> niebacznie popelnil

    > Użytkownik "Darek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Współwlasciciele dziadka? On byl niewolnikiem?
    A jakby był współmieszkańcem dopytywałbyś się o metraż dziadka?
    Polski to plastyczny język

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2004-05-26 05:40:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    ..

    > A jakby był współmieszkańcem dopytywałbyś się o metraż dziadka?
    > Polski to plastyczny język

    Ale to oznacza, ze trzeba wyrazajac sie (zwlaszcza pisemnie) bardzo uwazac
    na konstrukcje zdania i stosowane formy osobowe.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt