  • 1. Data: 2004-05-24 07:25:15
    Temat: Ogrzewnie mieszkania
    Od: "Cezary" <f...@o...pl>

    Witam
    Zwracam się z gorącą prośbą. Od kilku dni w moim mieszkaniu jest dość zimno 16
    stopni). Administrator odpowiedzialny za ogrzewanie nic nie robi aby zmienić
    ten stan rzeczy. Czy ktoś zna jakieś przepisy, akty prawne dotyczące tego kiedy
    następuje obowiązek dogrzewania mieszkań i mógłby się nimi podzielić.
    Z góry dziękuję

    ---
    Pozdrawiam Cezary

  • 2. Data: 2004-05-24 14:24:28
    Temat: Re: Ogrzewnie mieszkania
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Cezary wrote:

> [...]
    > następuje obowiązek dogrzewania mieszkań i mógłby się nimi podzielić.

    A kto ci w środku lata uruchomi instalację grzewczą.
    Kup farelkę.

  • 3. Data: 2004-05-24 18:56:10
    Od: "Cezary" <czarek_pol[nospam]@o2.pl>

    Użytkownik "poilkj" napisał:

    > A kto ci w środku lata uruchomi instalację grzewczą.

    Jakiego lata ??!!! Wczoraj temperatura odczuwalna w moich terenach -2
    stopnie. Co do uruchomienia kotłownia ogrzewa tylko 2 budynki 6
    rodzinne. Problem to dobra wola administratora sieci, żeby przypalił.

    > Kup farelkę.

    Pomysł dobry ale takich farelek to musiałbym mieć z 3 żeby nagrzać stare
    mieszkanie z 15 do przynajmniej 18 stopni.
    Ale dzięki za podpowiedź :))

    --
    Pozdrawiam Cezary

  • 4. Data: 2004-05-25 21:20:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 May 2004, poilkj wrote:
    [...]
    >+ A kto ci w środku lata uruchomi instalację grzewczą.

    To jest sprawa tzw. "zwyczajów miejscowych" stosowanych w pewnym
    kraju nad Wisłą. Podobnoż tu i ówdzie stosuje się dostarczanie
    ciepła cały rok i to niekoniecznie pod kołem polarnym ;)
    (a zakłady ciepłownicze są "za" :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-05-26 06:27:48
    Od: "bzyku" <b...@p...fm>

    > A kto ci w środku lata uruchomi instalację grzewczą.
    > Kup farelkę.

    A Termal w Lubinie od wczoraj grzeje pelna para :) I w koncu cieplutko sie
    zrobilo w mieszkaniu :>