  • 1. Data: 2015-02-23 08:20:37
    Temat: przesyłka prioritetowa - opoznienie
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Witam
    Ile mogę żądać odszkodowania od poczty, miała być przesyłka prioritetowa
    - doszła po 4 dniach. Przesyłka była pilna dlatego wysłałem prioritetem.
    Oczywiscie poleconym.

  • 2. Data: 2015-02-23 08:37:28
    Temat: Re: przesyłka prioritetowa - opoznienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-23 o 08:20, MarekP pisze:
    > Witam
    > Ile mogę żądać odszkodowania od poczty, miała być przesyłka prioritetowa
    > - doszła po 4 dniach. Przesyłka była pilna dlatego wysłałem prioritetem.
    > Oczywiscie poleconym.

    Termin na jej dostarczenie to 5 dni od nadania, więc jest ok.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-02-23 08:37:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ile mogę żądać odszkodowania od poczty, miała być przesyłka prioritetowa
    > - doszła po 4 dniach. Przesyłka była pilna dlatego wysłałem prioritetem.

    Korekta - termin to 4 dni od nadania.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-02-23 08:49:30
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    4 dni to idzie ekonomiczna, specjalnie chciałem prioritetem zeby doszła
    ma drugi dzien, wyslana w poniedziałek o 8 rano, doszła w czwartek po 16

  • 5. Data: 2015-02-23 08:50:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-23 o 08:49, MarekP pisze:
    > 4 dni to idzie ekonomiczna,

    Ekonomiczna do 5 dni.

    > specjalnie chciałem prioritetem zeby doszła
    > ma drugi dzien, wyslana w poniedziałek o 8 rano, doszła w czwartek po 16

    Są inne usługi z gwarantowanym terminem dostarczenia, list polecony nią
    nie jest.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-02-23 09:01:18
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 08:49:30 +0100, MarekP napisał(a):

    > 4 dni to idzie ekonomiczna, specjalnie chciałem prioritetem zeby doszła
    > ma drugi dzien, wyslana w poniedziałek o 8 rano, doszła w czwartek po 16

    Priorytet to nie jest usługa gwarantowana.
    Tak jak napisał Liwiusz, odszkodowanie należy się w przypadku doręczenia
    poleconego priorytetowego w terminie późniejszym niż w 4 dniu po dniu
    nadania. W takim przypadku należy się zwrot różnicy pomiędzy priorytetem, a
    listem ekonomicznym.

    Wszystko masz podane w Regulaminie świadczenia usług powszechnych na
    stronie Poczty Polskiej.

  • 7. Data: 2015-02-23 09:20:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Feb 2015 08:20:37 +0100, MarekP <m...@n...pl>
    wrote:
> [...]
    prioritetowa
    > - doszła po 4 dniach. Przesyłka była pilna dlatego wysłałem

    Jak chce się coś szybko to nie wysyła się poleconym . Trochę zaufania
    do PP.
    Zresztą "polecony priorytet" to oksymoron. Nie słyszałem o przypadku
    by pp doszedł na drugi dzień, to raczej niewykonalne.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-02-23 09:32:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekP m...@n...pl ...

    > 4 dni to idzie ekonomiczna, specjalnie chciałem prioritetem zeby doszła
    > ma drugi dzien, wyslana w poniedziałek o 8 rano, doszła w czwartek po 16

    reklamy to jedno, regulamin usługi to drugie.
    Z tego co pamietam poczta nawet w reklamach nie obeciuje doreczenia
    nastepnego dnia tylko mówi ze 9x% przesyłek dociera nastepnego dnia. :(

  • 9. Data: 2015-02-23 09:36:23
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 09:20:44 +0100, Marek napisał(a):

    > Zresztą "polecony priorytet" to oksymoron. Nie słyszałem o przypadku
    > by pp doszedł na drugi dzień, to raczej niewykonalne.

    Akurat docieranie pp na drugi dzień jest dość częste.

  • 10. Data: 2015-02-23 09:47:00
    Od: W <w...@w...pl>

    Kapibara wystukał, co następuje:

    > Akurat docieranie pp na drugi dzień jest dość częste.

    W moim przypadku chyba raptem raz zdarzyło się, że coś doszło dopiero po 2
    dniach a nie następnego dnia, a korzystam dosyć często...