  • 1. Data: 2015-02-18 12:45:11
    Temat: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    Kupuję sporo książek. Drukowanych i w formie elektronicznej.
    Po przeczytaniu książki drukowane sprzedaję na alledrogo albo w innych
    miejscach.
    A co z ebookami? Jak to sprzedawać? Można nie można?

  • 2. Data: 2015-02-18 17:23:47
    Temat: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-18 o 12:45, Velman pisze:
> [...]
    > miejscach.
    > A co z ebookami? Jak to sprzedawać? Można nie można?

    Allegro z tego co wiem blokuje e-booki

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-02-19 09:28:15
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > Allegro z tego co wiem blokuje e-booki

    ale dlaczego? jaka podstawa prawna? Ich regulamin? A na ebay można? Na
    swistaku itp?
    Gdzie można w innym miejscu sprzedać? Znacie jakieś platformy do sprzedaży
    przeczytanych ebooków?

  • 4. Data: 2015-02-19 09:33:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 09:28, Velman pisze:

    > ale dlaczego? jaka podstawa prawna? Ich regulamin? A na ebay można? Na
    > swistaku itp?
    > Gdzie można w innym miejscu sprzedać? Znacie jakieś platformy do
    > sprzedaży przeczytanych ebooków?

    A czy rzeczywiście masz fizyczny egzemplarz tego ebooka możliwy do
    sprzedaży (inny niż sam plik)?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-02-19 10:01:39
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > A czy rzeczywiście masz fizyczny egzemplarz tego ebooka możliwy do
    > sprzedaży (inny niż sam plik)?

    Nie. Chociaż mam kilka wydruków z pdfa gdzie jest mój mail i nazwisko.
    A jakie to ma znaczenie? Przeczytałem książkę i chcę ją sprzedać dalej. Nie
    będę jej więcej czytał.

  • 6. Data: 2015-02-19 11:12:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lutego 2015 17:23:47 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
    >Allegro z tego co wiem blokuje e-booki
    A jakies poparcie w regulaminie?
    Bo ja tylko znalazłem że
    "Publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki, tzw. e-booki)
    wystawione poza kategorią Ebooki"
    Jest precież osobna kategoria
    http://allegro.pl/ebooki-5893?order=p

  • 7. Data: 2015-02-19 11:26:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.02.2015 o 12:45, Velman pisze:
> [...]
    > miejscach.
    > A co z ebookami? Jak to sprzedawać? Można nie można?

    e-book jest usługą a nie towarem. Nabywasz prawo do czytania, tak jak
    licencje na programy komputerowe. Zazwyczaj nie możesz tego prawa
    odstąpić dalej, to licencja imienna (znak wodny).

  • 8. Data: 2015-02-19 11:48:51
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > "Publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki, tzw.
    > e-booki) wystawione poza kategorią Ebooki"
    > Jest precież osobna kategoria
    > http://allegro.pl/ebooki-5893?order=p

    ale tam jest kategoria komiksy.
    A jak mam książki np. z literaktury faktu, biznesowe itd.

  • 9. Data: 2015-02-19 11:51:04
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > e-book jest usługą a nie towarem. Nabywasz prawo do czytania, tak jak
    > licencje na programy komputerowe. Zazwyczaj nie możesz tego prawa odstąpić
    > dalej, to licencja imienna (znak wodny).

    No właśnie mam wątpliwość jak to jest.
    Jeśli faktycznie nie mogę tego sprzedać to lipa.
    Bo mam np. książki kupione za 100 złotych każda.
    I tych książek już nie chcę, chcę je sprzedać i kupić inne, .... i co nie
    mogę?
    A jak wydrukuję takiego pdfa, oprawię itd. To będę mógł?

  • 10. Data: 2015-02-19 11:52:40
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > ale tam jest kategoria komiksy.
    > A jak mam książki np. z literaktury faktu, biznesowe itd.

    Sorry. Faktycznie są ebooki.