  • 11. Data: 2015-02-23 10:29:14
    Temat: Re: przesyłka prioritetowa - opoznienie
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA44A636ADE09wuathome@at.home...
    > Kapibara wystukał, co następuje:

    > W moim przypadku chyba raptem raz zdarzyło się, że coś doszło dopiero po 2
    > dniach a nie następnego dnia, a korzystam dosyć często...

    Moja poczta (Warszawa-Ursynów) z żelazną konsekwencją dostarcza listy
    priorytetowe 2 dni po nadaniu (oczywiście jezeli list był nadany rano).
    Nigdy nie zdarzyło im się doręczyć następnego dnia.

    Agnieszka

  • 12. Data: 2015-02-23 10:34:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 09:20:47 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > by pp doszedł na drugi dzień, to raczej niewykonalne.
    Z mojego doświadczenia wynika że prawie wszystkie PP docierają na drugi dzień.
    Sporadyczne przypadki że trwa to dłużej

  • 13. Data: 2015-02-24 16:38:25
    Temat: Re: przesy?ka prioritetowa - opoznienie
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-23 o 10:29, Agnieszka pisze:

> [...]
    > priorytetowe 2 dni po nadaniu (oczywiście jezeli list był nadany rano).
    > Nigdy nie zdarzyło im się doręczyć następnego dnia.

    u nas, w miastach, dochodzą na drugi dzień.

    a.

    MSPANC ;)