eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzesyłka polecona poczty polskiej › Re: przesyłka polecona poczty polskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 15 Dec 2014 09:31:57 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    References: <m64d4v$r90$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5486109d$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5488b665$0$21562$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5489ce14$0$2652$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6cj2k$7kr$1@node2.news.atman.pl>
    <548a1068$0$2642$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <548b1546$0$2640$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <548c332e$0$21557$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <548c332e$0$21557$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 57
    Message-ID: <548e9c7a$0$12152$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1418632314 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 12152 79.187.17.90:43730
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:743507
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-12-13 13:38, cef pisze:
    > W dniu 2014-12-12 o 19:59, Budzik pisze:
    >
    >>>> Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
    >>>> piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale
    >>>> nie doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot
    >>>> kosztow.
    >>>
    >>> Nic nie zrobisz,
    >>> bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.
    >>>
    >> To niech puka głosniej.
    >
    > Ale konkretnie to nic nie zmienia w kwestii zachowań listonosza.
    > Jak trafisz na jakiegoś matoła, to nie pomoże ani rozmowa z nim, ani skargi
    > czy reklamacje. Przetestowałem to. Co innego kwestia reklamacji gdzie
    > jest jakaś finansowa rekompensata - bo od kogoś coś ekzekwują- a co
    > innego, gdzie chodzi tylko o naginanie regulaminów czy kulturę i wygodę
    > pracownika
    > (vide awizo w skrzynce zamiast paczki bez próby doręczenia czy poczta w
    > skrzynce raz na dwa tygodnie) Dziwię się, że tego nie rozumiesz, albo
    > miałeś szczęście i jeszcze się
    > nigdy nie "odbiłeś" od tego. Skargi (bo w sumie nie reklamacje) na
    > nagminne wrzucanie
    > awizo zamiast podjęcia próby doręczenia pisałem ze dwa razy, kilka razy
    > (3-4)
    > sygnalizowałem problem u naczelnika UP i oprócz miłych słówek nic się
    > nie zmieniało.
    > W sumie to nie wiem co się stało - czy zmienili system rozwożenia - bo z
    > paczkami przyjeżdża
    > ktoś późnym popołudniem lub nawet wieczorem -czy zmienili roznosiciela
    > czy naczelnika, który sobie nie radził (wiem, że skargi były też od
    > innych mieszkańców) czy pomogły moje skargi -choć nie od razu - ale w
    > ostatnich dwóch latach wszystko działa prawidłowo.

    A ja się nie zgodzę,
    1) jak jest więcej skarg - znaczy się problem trzeba "ugryźć", tym
    bardziej, jeśli skargi są pisemne, - wszelkie instytucje około państwowe
    nie lubią skarg na piśmie... Jeśli jest jedna - będzie odpowiedź,
    standardowa, jeśli przychodzi ich więcej, robi się problem, bo
    statystyki cierpią.
    2) jak jest dobry manager, wystarcza jeden telefon i usługa się poprawia
    (testowałem to kilkukrotnie). W zasadzie najczęściej zaczynam od
    telefonu/maila, bo kosztuje mnie najmniej czasu, a często przynosi skutek.
    3) jeśli nie spróbujesz nie będziesz wiedział, że coś jest skuteczne, ja
    się nauczyłem, że skarga/reklamacja czasami przynosi właściwy skutek, a
    są sytuacje, gdy jeszcze coś "na przeprosiny" dostanę (ale to raczej od
    firm prywatnych,choć i w tepsie mi się zdarzyło).






    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1