  • 31. Data: 2014-12-10 22:08:53
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 23:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale co?
    > Zadna z powyzszych metod?

    Pisałem kiedyś, nawet naczelnik do mnie zadzwonił i się usprawiedliwiał,
    ale nic się nie zmienia. Nawet jak zmieniają się doręczyciele, to dalej
    to samo jest.
    Pisałem kolejną, to stało się nudne, w sumie zrozumiałem,
    że "niedasie"

  • 32. Data: 2014-12-10 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > to samo jest.
    > Pisałem kolejną, to stało się nudne, w sumie zrozumiałem,

    Nie rozumiem.
    Piszesz reklamację, ze nie otrzymałes paczki czy listu a oni co?

  • 33. Data: 2014-12-11 14:45:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2014, cef wrote:

    > W dniu 2014-12-08 o 23:47, Budzik pisze:
    [...]
> [...]
    [...]
    > Pisałem kiedyś, nawet naczelnik do mnie zadzwonił i się usprawiedliwiał,

    Ale odszkodowanie wypłacił?
    Cały hak polega *na tym* (że odszkodowanie działa nadzwyczaj
    motywująco na rzeczy i zdarzenia niemożliwe ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2014-12-11 18:02:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-10 o 23:59, Budzik pisze:

    > Nie rozumiem.
    > Piszesz reklamację, ze nie otrzymałes paczki czy listu a oni co?

    Pisałem akurat reklamacje czy też skargi na praktyki roznosicieli
    dotyczące zostawiania awizo w skrzynce. Ale jak sądzę podobnie jest
    z zostawianiem poleconych w skrzynce (bo do tego się odnosiłem)
    Nic mi nie zagubili, ale list wrzucony do skrzynki wieczorem we Wrocławiu
    w piątek 28. listopada przedwczoraj jeszcze nie dotarł do Świdnicy.

  • 35. Data: 2014-12-11 18:08:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 18:02, cef pisze:
    > e jak sądzę podobnie jest
    > z zostawianiem poleconych w skrzynce (bo do tego się odnosiłem)

    Nie jest podobnie, bo konsekwencje tego są inne (finansowe).

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2014-12-11 18:44:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > że "niedasie"

    Nie rozumiem.
    Piszesz reklamację, ze nie otrzymałes paczki czy listu a oni co?
    ---
    Nico.

  • 37. Data: 2014-12-11 18:47:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 18:44, re pisze:

    > Użytkownik "Budzik"

    > Nie rozumiem.
    > Piszesz reklamację, ze nie otrzymałes paczki czy listu a oni co?
    > ---
    > Nico.

    Widocznie nie umiesz pisać i czytać, podobnie jak tu na grupie. Nie
    dziwię się.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2014-12-11 19:20:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Widocznie nie umiesz pisać i czytać, podobnie jak tu na grupie. Nie
    dziwię się.
    ---
    Jakbyś poszedł do lekarza na głowę to może by Ci wyjaśnił ten "fenomen"

  • 39. Data: 2014-12-11 19:27:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 19:20, re pisze:

> [...]
    > dziwię się.
    > ---
    > Jakbyś poszedł do lekarza na głowę to może by Ci wyjaśnił ten "fenomen"

    Mistrzu, rządzisz. Od czasów podstawówki nie widziałem żartów tak
    wysokich lotów.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2014-12-11 20:49:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Mistrzu, rządzisz. Od czasów podstawówki nie widziałem żartów tak
    wysokich lotów.
    ---
    Nie gadaj, skończyłeś podstawówkę ?