  • 1. Data: 2003-05-10 17:23:21
    Temat: przeniesienie weksla in blanco po uzupełnieniu
    Od: "zenek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    jestem w posiadaniu weksla o wartosci 10 tys weksel jest dobrze
    wypełniony.klient jest wypłacalny jednak zawsze jest szansa ze poprzedni
    własciciel miał weksel in blanco i wypełnił go sam i na np wyzsza kwote z
    tego co z nim rozmawialem to mowil ze en wekel nie byl in blanco ale jesli
    tak faktycznie jest to cczy mi cos grozi jak to moge sprawdzic

  • 2. Data: 2003-05-10 21:32:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli to nie Ty będziesz wypełniał weksel, to ze strony karnej nic Ci nie
    grozi. Ze strony cywilnej, to mogą być "zawirowania" przy wykupie, więc
    ewentualnie upewnij się u wystawcy weksla, czy nie ma jakiś uwag i tyle.
    Chyba, że osoba przekazująca weksel jest również wypłacalna. Wówczas
    ewentualnie gdyby wystawca coś kombinował możesz żądać zapłaty od niego.

REKLAMA