  • 1. Data: 2003-05-10 17:23:21
    Temat: przeniesienie weksla in blanco po uzupełnieniu
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

    witam
    jestem w posiadaniu weksla o wartosci 10 tys weksel jest dobrze
    wypełniony.klient jest wypłacalny jednak zawsze jest szansa ze poprzedni
    własciciel miał weksel in blanco i wypełnił go sam i na np wyzsza kwote z
    tego co z nim rozmawialem to mowil ze en wekel nie byl in blanco ale jesli
    tak faktycznie jest to cczy mi cos grozi jak to moge sprawdzic

  • 2. Data: 2003-05-10 21:32:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli to nie Ty będziesz wypełniał weksel, to ze strony karnej nic Ci nie
    grozi. Ze strony cywilnej, to mogą być "zawirowania" przy wykupie, więc
    ewentualnie upewnij się u wystawcy weksla, czy nie ma jakiś uwag i tyle.
    Chyba, że osoba przekazująca weksel jest również wypłacalna. Wówczas
    ewentualnie gdyby wystawca coś kombinował możesz żądać zapłaty od niego.