  • 1. Data: 2003-05-10 13:49:49
    Temat: mandat za prędkość
    Od: mik<m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie.
    Po jakim czasie ulega przedawnieniu mandat za wykroczenie drogowe?
    Jak sprawdzić ilość punktów karnych na swoim koncie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-05-10 13:57:22
    Temat: Re: mandat za prędkość
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    mik wrote:
    > Mam pytanie.
    > Po jakim czasie ulega przedawnieniu mandat za wykroczenie drogowe?

    trzy lata (tak mi się wydaje)

    > Jak sprawdzić ilość punktów karnych na swoim koncie?

    iść do komedy policji z dowodem i prawo jazdy i powiedzieć, że chcesz
    sprawdzić ile masz punktów

    galis

  • 3. Data: 2003-05-10 14:00:56
    Od: mik<m...@p...onet.pl>

    Po jakim czasie punkty karne są likwidowane?
    Jaka jest skuteczność w ściąganiu mandatów, jeśli nie zapłaci się
    dobrowolnie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-05-10 14:09:37
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    mik wrote:
    > Po jakim czasie punkty karne są likwidowane?

    1 rok

    > Jaka jest skuteczność w ściąganiu mandatów, jeśli nie zapłaci się
    > dobrowolnie?

    pewnie zależy od miasta

    galis

  • 5. Data: 2003-05-10 16:11:04
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1 rok

    dokladnie

    ale nie polecam sprawdzania ilosci punktow :) jesli sie ma nadmiar wyjdzie
    sie z komendy juz bez prawka :)

    > pewnie zależy od miasta

    tez sie zgadzam, w wawie jak do tej pory z policji nie dostalem ani jednego
    mandatu, najstarszy byl wystawiony jakies 4-5 lat temu, najmlodszy okolo 2
    lat temu, laczna wartosc okolo 1000 pln :)

    ale ze strazy miejskiej dostalem po pol roku odrazu z us wiec nie do
    unikniecia

  • 6. Data: 2003-05-11 07:45:33

    Ostatnio mojego kolegę odwiedził w domu komornik z powodu niezapłaconego
    mandatu.

    > Mam pytanie.
    > Po jakim czasie ulega przedawnieniu mandat za wykroczenie drogowe?

    To zależy jaki bałagan mają w dokumentach, możez nie zapłacić wcale, albo
    patrz jw.