    From: "zenek" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przeniesienie weksla in blanco po uzupełnieniu
    Date: Sat, 10 May 2003 19:23:21 +0200

    witam
    jestem w posiadaniu weksla o wartosci 10 tys weksel jest dobrze
    wypełniony.klient jest wypłacalny jednak zawsze jest szansa ze poprzedni
    własciciel miał weksel in blanco i wypełnił go sam i na np wyzsza kwote z
    tego co z nim rozmawialem to mowil ze en wekel nie byl in blanco ale jesli
    tak faktycznie jest to cczy mi cos grozi jak to moge sprawdzic