  • 1. Data: 2004-09-17 09:26:54
    Temat: prośba o pomoc, czy mam szansę odzyskać dług?
    Od: "jmalos" <j...@p...onet.pl>

    Sąsiad sprzedał mi 3 lata temu samochód. Okazało się że był kradziony z
    podrobionymi dokumentami. Więc samochód musiałem mu oddać. Pieniądze
    (25.000zł) obiecał mi oddać jak tylko będzie miał. Po 3 latach ma wreszcie
    dużo kasy (sprzedał nieruchomość) ale oddał mi tylko 20 % długu. Reszty jak
    twierdzi nie odda bo ma "wiele innych zobowiązań".
    Okazało się że był on dawniej członkiem mafii samochodowej oraz sprzedawał
    narkotyki. Teraz zaprzestał przestępczej działalności i już na niego nie ma
    haka.
    Obecnie uznał sprawę długu za rozwiązaną i zażyczył sobie abym mu o tej
    sprawie więcej nie mówił bo "mnie zabije albo będę połamany leżał do końca
    życia".
    Mam licznych świadków potwierdzających dług mam liczne nagrania rozmów. Ale
    nie mam żadnych papierów. Czy mam jakielkowiek szanse w sądzie?
    Za skuteczną pomoc NAGRODA 50% odzyskanych pieniędzy.

  • 2. Data: 2004-09-17 11:05:34
    Temat: Re: prośba o pomoc, czy mam szansę odzyskać dług?
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 17 wrz o godzinie 11:26, na pl.soc.prawo, jmalos napisał(a):

    > Sąsiad sprzedał mi 3 lata temu samochód. Okazało się że był kradziony z
    > podrobionymi dokumentami. Więc samochód musiałem mu oddać.

    Czyli samochód wrócił do .... właściciela /sąsiada/.
    Z tego można wnosić że to Ty ukradłeś samochód swojemu sąsiadowi :D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-09-17 11:31:18
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > --
    > Pozdro...                                 Artur Ch.
    > GG: 997997                            ICQ: 99380423

    No tak ale wątek samochodu jest już dawno zakończony. Sąsiad przyjął samochód.
    (Mafia wymuszała zakup pod grożbą "nalotu" na mój dom). Stwierdzał też
    wielokrotnie w obecności swiadków, że odda pieniądze. Więc teraz chodzi tylko
    o zwrot reszty pieniędzy. Czy jest w ogóle sensowne podanie tego do sądu? Kto
    może pomóc za prowizję 50%.
    JM

  • 4. Data: 2004-09-17 11:33:50
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 17 Sep 2004 11:26:54 +0200, jmalos naskrobał(a):

    zły adres - idz do prokuratury.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org