1. Data: 2004-09-17 09:51:22
Temat:Perypetie z wypozyczalnia przyczep:(
Od:"Paluch" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piatek sciagajac samochod spod Warszawy do Gdanska zepsula
sie laweta z wypozyczalni , a dokladnie stopilo sie stopilo, co zmusilo mnie do
pozostawienia samochodu daleko od domu i powrot pusta laweta na 3 kolach. Przy
oddawaniu jej do wypozyczalni facet cos wspomnial o tym, ze to ja pokryje koszty
naprawy. Wszystko byloby OK ale zagubilem jeden pas do mocowania i musialem mu w
zastaw zostawic dowod osobisty (bo nie mialem zadnej kasy). Dzis zalatwilem pas
i dzwonie do niego ze jade mu oddac, a on oznajmiami, ze mam 250 zl przygotowac
za naprawe, bo byla wymieniana cala os i lozysko , ktore sie uszkodzily. Teraz
oczywiscie mam dylemat , bo w umowie niby bylo napisane ze pokrywam koszty
WSZELKICH napraw , ale przeciez to chyba nie z mojej winy? poprostu wypozyczyl
mi taki niesprawny sprzet. Czy taka umowa jest zgodna z jakimis prawami
konsumenta? poradzcie prosze cos , bo o 13 jade sie klocic a 250 zl nie mam :(

Pozdrawiam Paluch

2. Data: 2004-09-17 11:22:21
Temat:Re: Perypetie z wypozyczalnia przyczep:(
Od:"castrol" <j...@w...cruso.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paluch" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> mi taki niesprawny sprzet. Czy taka umowa jest zgodna z jakimis prawami
> konsumenta? poradzcie prosze cos , bo o 13 jade sie klocic a 250 zl nie
mam :(

IMO ja bym to po prostu olal, a dowod oddac Ci i tak musi :)

Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2004-09-17 14:36:26
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości

Po dowód możesz jechać, i jak Ci oddać nie będzie chciał, to wezwij na
miejsce Policję. Co do remontu, to gość będzie musiał dowieść, ze to Twoja
wina. Jak mu się nie uda, to Ty jeszcze będziesz miał do niego roszczenie,
że Ci niesprawną przyczepę wynajął, ale też będziesz musiał dowieść, ze była
niesprawna. Sytuacja patowa i nie widzę większych szans dla żadnego z Was.
Wyjaśnij temu panu, by Cię pozwał, jeśli uważa, ze ma rację.

4. Data: 2004-09-17 17:44:59
Od:"SQLwysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

> zastaw zostawic dowod osobisty (

To jest przestepstwo. Idz tam z policjantem i odbierz dowód.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt