  • 1. Data: 2004-09-17 09:51:22
    Temat: Perypetie z wypozyczalnia przyczep:(
    Od: "Paluch" <v...@o...pl>

    W piatek sciagajac samochod spod Warszawy do Gdanska zepsula
    sie laweta z wypozyczalni , a dokladnie stopilo sie stopilo, co zmusilo mnie do
    pozostawienia samochodu daleko od domu i powrot pusta laweta na 3 kolach. Przy
    oddawaniu jej do wypozyczalni facet cos wspomnial o tym, ze to ja pokryje koszty
    naprawy. Wszystko byloby OK ale zagubilem jeden pas do mocowania i musialem mu w
    zastaw zostawic dowod osobisty (bo nie mialem zadnej kasy). Dzis zalatwilem pas
    i dzwonie do niego ze jade mu oddac, a on oznajmiami, ze mam 250 zl przygotowac
    za naprawe, bo byla wymieniana cala os i lozysko , ktore sie uszkodzily. Teraz
    oczywiscie mam dylemat , bo w umowie niby bylo napisane ze pokrywam koszty
    WSZELKICH napraw , ale przeciez to chyba nie z mojej winy? poprostu wypozyczyl
    mi taki niesprawny sprzet. Czy taka umowa jest zgodna z jakimis prawami
    konsumenta? poradzcie prosze cos , bo o 13 jade sie klocic a 250 zl nie mam :(

    Pozdrawiam Paluch

  • 2. Data: 2004-09-17 11:22:21
    Temat: Re: Perypetie z wypozyczalnia przyczep:(
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Paluch" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mi taki niesprawny sprzet. Czy taka umowa jest zgodna z jakimis prawami
    > konsumenta? poradzcie prosze cos , bo o 13 jade sie klocic a 250 zl nie
    mam :(

    IMO ja bym to po prostu olal, a dowod oddac Ci i tak musi :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2004-09-17 14:36:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości

    Po dowód możesz jechać, i jak Ci oddać nie będzie chciał, to wezwij na
    miejsce Policję. Co do remontu, to gość będzie musiał dowieść, ze to Twoja
    wina. Jak mu się nie uda, to Ty jeszcze będziesz miał do niego roszczenie,
    że Ci niesprawną przyczepę wynajął, ale też będziesz musiał dowieść, ze była
    niesprawna. Sytuacja patowa i nie widzę większych szans dla żadnego z Was.
    Wyjaśnij temu panu, by Cię pozwał, jeśli uważa, ze ma rację.

  • 4. Data: 2004-09-17 17:44:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > zastaw zostawic dowod osobisty (

    To jest przestepstwo. Idz tam z policjantem i odbierz dowód.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt