  • 1. Data: 2004-09-17 09:24:15
    Temat: gdzie zglosic nierzetelnosc uslugodawcy
    Od: "obar2" <o...@p...onet.pl>

    Jest zaklad swiadczacy uslugi, ale wypelnia je nierzetelnie, olewajac
    klientow, mam rowniez watpliwosci co do legalnosci zakladu (lecz tylko
    przypuszczenia) - 3 miesiace i firma zmieniala 3 x nazwe i wlasciciela. Czy
    mozna to zgloscic by ktos to sprawdzil ? Jaki urzad moze tym sie zajac, czy
    dopiero jak ktos zostanie pokrzywdzony to moze to zglosic na Policje ?

  • 2. Data: 2004-09-17 10:55:19
    Temat: Re: gdzie zglosic nierzetelnosc uslugodawcy
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "obar2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > dopiero jak ktos zostanie pokrzywdzony to moze to zglosic na Policje ?
    Moze Panstwowa Inspekcja Handlowa?

    Napisz jakiego typu sa to uslugi...
    p.
    W,.

  • 3. Data: 2004-09-17 21:22:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "obar2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jest zaklad swiadczacy uslugi
    > [...]
    > moze to zglosic na Policje ?

    Czy dobrze rozumiem: nie korzystałeś z usług
    tego zakładu i nie jesteś przezeń poszkodowany,
    ale coś ci tu nieładnie pachnie i ręce cię świerzbią?
    Jeśli zgadłem, to moja rada jest taka: wstąp do ORMO.

    Alek