  • 1. Data: 2004-09-17 09:03:49
    Temat: kradzierz - pomozecie ?
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    Sytuacja wyglada nastepujaco.
    Trzymalem rower w piwnicy.
    Byly prowadzone prace remontowe. firma budowlana poprosila o klucze do
    piwnic w celu wymiany rur c.o.
    klucze zostaly przekazane pracownikom firmy o 9 o 15 pracownicy robili cos w
    sasiednim boxie w piwnicy, moj box byl otwarty i nie bylo w nim roweru.
    Policja > zglosilem kradzierz przyjechali zrobili ogledziny przy policji
    praconicy potwierdzili ze pobrali klucze rano itd..

    Zarzadalem odszkodowania od firmy ale oni twierdza ze to nie ich wina ze
    rower zniknol.
    co teraz robic ? do sadu ale pozew o co ? o razace niedbalstwo i
    niedopilnowanie powierzonego mienia ? co o tym sadzicie i jak dalej dzialac
    w tej sprawie?
    Nadmienie ze administracje powiadomilem o kradzierzy oraz firme budowlana
    pisemnie.

  • 2. Data: 2004-09-17 09:36:14
    Temat: Re: kradzierz - pomozecie ?
    Od: "Dudi" <d...@-...neostrada.pl>

    > Zarzadalem odszkodowania od firmy ale oni twierdza ze to nie ich wina ze
    > rower zniknol.
    > co teraz robic ?

    Kupić słownik ortograficzny.....

    Pozdro
    Dudi

  • 3. Data: 2004-09-17 14:44:47
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    Dziekuje za ciekawa i gleboka odpowiedz na moje pytanie.
    Widze ze dudi nie potrafi czytac ze zrozumieniem i nie potrafi udzielic
    jakiejkolwiek informacji zgodnej z tematem topiku.
    Z mojej strony PLONK dla ciebie.

  • 4. Data: 2004-09-17 15:07:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Widze ze dudi nie potrafi czytac ze zrozumieniem i nie potrafi udzielic
    > jakiejkolwiek informacji zgodnej z tematem topiku.

    Potrafi - ale za nic w swiecie nie moze zrozumiec, co znaczy w jezyku
    polskim slowo "kradzierz".

    > Z mojej strony PLONK dla ciebie.

    I wzajemnie

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 5. Data: 2004-09-17 17:42:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "freqw" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dziekuje za ciekawa i gleboka odpowiedz na moje pytanie.
    > Widze ze dudi nie potrafi czytac ze zrozumieniem i nie potrafi udzielic
    > jakiejkolwiek informacji zgodnej z tematem topiku.
    > Z mojej strony PLONK dla ciebie.

    Analfabeci i prostacy na usenecie są tępieni. Więc żegnamy cię.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-09-17 20:05:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "freqw" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie firma budowlana odpowiada w tym wypadku za spowodowanie szkody
    poprzez niedopilnowanie powierzonego ich pieczy mienia. E praktyce może być
    problem z wykazaniem, że ów rower tam się znajdował.

  • 7. Data: 2004-09-18 22:32:33
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    Jest 2 swiatkow ze rower byl o 9. tj robotnicy zeznali policji ze przy
    przekazywaniu kluczy rower znajdowal sie w piwnicy, potwierdzi to tez sasiad
    bedacy tam (tez dawal swoje klucze od innego boksu)

  • 8. Data: 2004-09-18 22:33:01
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    Wypowiadaj sie za siebie a nie za innych. PLONK

  • 9. Data: 2004-09-19 07:08:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > PLONK

    Czy to moze twój nick lamerze, ze kazdy post nim konczysz?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2004-09-19 07:09:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Jest 2 swiatkow

    Z zaświatków czy z półświatków - analfabeto nie znajacy mowy ojczystej?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt