    From: "jmalos" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prośba o pomoc, czy mam szansę odzyskać dług?
    Date: 17 Sep 2004 11:26:54 +0200

    Sąsiad sprzedał mi 3 lata temu samochód. Okazało się że był kradziony z
    podrobionymi dokumentami. Więc samochód musiałem mu oddać. Pieniądze
    (25.000zł) obiecał mi oddać jak tylko będzie miał. Po 3 latach ma wreszcie
    dużo kasy (sprzedał nieruchomość) ale oddał mi tylko 20 % długu. Reszty jak
    twierdzi nie odda bo ma "wiele innych zobowiązań".
    Okazało się że był on dawniej członkiem mafii samochodowej oraz sprzedawał
    narkotyki. Teraz zaprzestał przestępczej działalności i już na niego nie ma
    haka.
    Obecnie uznał sprawę długu za rozwiązaną i zażyczył sobie abym mu o tej
    sprawie więcej nie mówił bo "mnie zabije albo będę połamany leżał do końca
    życia".
    Mam licznych świadków potwierdzających dług mam liczne nagrania rozmów. Ale
    nie mam żadnych papierów. Czy mam jakielkowiek szanse w sądzie?
    Za skuteczną pomoc NAGRODA 50% odzyskanych pieniędzy.