  • 1. Data: 2003-01-10 23:57:25
    Temat: problem z gwarancją
    Od: "Przemysław 'DimmuR' Kukulski" <d...@k...chip.pl>

    Witam!!

    9 tygodni temu zaniosłem do sklepu klawiaturę bezprzewodową + mysz
    bezprzewodowo-optyczną (firmy A4Tech). Nie działał czujnik (wiem o tym
    dobrze bo mam inną mysz A4Techa bezprzewodową i ona przez cały czas działała
    na tym czujniku i nagle też przestała). Przyjęli mi to i oddali do serwisu.
    Po około 4 tygodniach dowiedziałem się że są pewne problemy - nie oddałem
    pudełka (!!) z klawiatury i serwis nie chce tego przyjąć. No ale jakoś
    przyjęli. Dziwne było to że przez 4 tygodnie zestaw leżał w serwisie i
    nikomu nie przeszkadzał brak pudełka. Potem dowiedziałem się (tydzień
    później) że potrwa to długo (jakby 5 tygodni to było mało) ponieważ nie było
    pudełka (nie wiem kto trzyma pudełka z klawiatury no ale mówię trudno - moja
    wina bo je wyrzuciłem). Tydzień przed świętami (to był około 7-my tydzień)
    dowiedziałem się że musze czekać bo będzie klawiatura wymieniana. Ucieszyłem
    sie że mimo tylu głupich problemów w końcu mi oddadzą działający zestaw. Ale
    niestety - miałem czekać do Nowego Roku... i tak też zrobiłem (bo co miałem
    innego?). Wczoraj przychodzę do sklepu i gość mi mówi że zestaw jest - ale
    serwis go ODRZUCIŁ. W piśmie kótre przesłał do sklepu było napisane że mysz
    jest mechanicznie uszkodzona (była pęknięta klapka na baterie - już przed
    oddaniem) oraz że klawiatura była ZALANA (!!). Ponieważ byłem tak wqrzony
    postanowiłem nie odbierać zestawu tylko poradzić się kogoś - gdybym go wziął
    do domu mogłboby być tak że wziąłem i zepsułem a teraz chcę reklamować.
    Poradźcie co mam zrobić by odzyskać pieniądze (230zł to nie jest dla
    mnie mało) lub działający zestaw. Ile maksymalnie może trwać serwisowanie?
    Nie dostąłem karty gwarancyjnej - moją gwarancją (roczną) jest faktura którą
    dostałem. Na jakiej podstawie żądać zwrotu pieniędzy (we. wymiany)? Przecież
    równie dobrze w serwisie mogli mi uszkodzić klawiaturę (sprzedawca po 5-ciu
    tygodniach powiedział ze jest wymiana) a teraz nie chcą mi jej naprawić.
    Poradźcie mi co mam zrobić (ew. kogo sie poradzić)

    Z góry dziekuję za wszelką pomoc

    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543