eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › problem z gwarancją
  • From: "Przemysław 'DimmuR' Kukulski" <d...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.advocacy,pl.soc.prawo
    Subject: problem z gwarancją
    Date: Sat, 11 Jan 2003 00:57:25 +0100
    Lines: 35
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.0
    X-City: Tarnowskie Gory
    Message-ID: <1...@P...DimmuR.Kukulski>
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.5
    NNTP-Posting-Host: 80.48.64.66
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 80.48.64.66
    X-Trace: news.vogel.pl 1042244711 80.48.64.66 (11 Jan 2003 01:25:11 +0100)
    X-Authenticated-User: d...@k...chip.pl
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.os.advocacy:220800 pl.soc.prawo:122435
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!!

    9 tygodni temu zaniosłem do sklepu klawiaturę bezprzewodową + mysz
    bezprzewodowo-optyczną (firmy A4Tech). Nie działał czujnik (wiem o tym
    dobrze bo mam inną mysz A4Techa bezprzewodową i ona przez cały czas działała
    na tym czujniku i nagle też przestała). Przyjęli mi to i oddali do serwisu.
    Po około 4 tygodniach dowiedziałem się że są pewne problemy - nie oddałem
    pudełka (!!) z klawiatury i serwis nie chce tego przyjąć. No ale jakoś
    przyjęli. Dziwne było to że przez 4 tygodnie zestaw leżał w serwisie i
    nikomu nie przeszkadzał brak pudełka. Potem dowiedziałem się (tydzień
    później) że potrwa to długo (jakby 5 tygodni to było mało) ponieważ nie było
    pudełka (nie wiem kto trzyma pudełka z klawiatury no ale mówię trudno - moja
    wina bo je wyrzuciłem). Tydzień przed świętami (to był około 7-my tydzień)
    dowiedziałem się że musze czekać bo będzie klawiatura wymieniana. Ucieszyłem
    sie że mimo tylu głupich problemów w końcu mi oddadzą działający zestaw. Ale
    niestety - miałem czekać do Nowego Roku... i tak też zrobiłem (bo co miałem
    innego?). Wczoraj przychodzę do sklepu i gość mi mówi że zestaw jest - ale
    serwis go ODRZUCIŁ. W piśmie kótre przesłał do sklepu było napisane że mysz
    jest mechanicznie uszkodzona (była pęknięta klapka na baterie - już przed
    oddaniem) oraz że klawiatura była ZALANA (!!). Ponieważ byłem tak wqrzony
    postanowiłem nie odbierać zestawu tylko poradzić się kogoś - gdybym go wziął
    do domu mogłboby być tak że wziąłem i zepsułem a teraz chcę reklamować.
    Poradźcie co mam zrobić by odzyskać pieniądze (230zł to nie jest dla
    mnie mało) lub działający zestaw. Ile maksymalnie może trwać serwisowanie?
    Nie dostąłem karty gwarancyjnej - moją gwarancją (roczną) jest faktura którą
    dostałem. Na jakiej podstawie żądać zwrotu pieniędzy (we. wymiany)? Przecież
    równie dobrze w serwisie mogli mi uszkodzić klawiaturę (sprzedawca po 5-ciu
    tygodniach powiedział ze jest wymiana) a teraz nie chcą mi jej naprawić.
    Poradźcie mi co mam zrobić (ew. kogo sie poradzić)

    Z góry dziekuję za wszelką pomoc




    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: 277278
    oOO-(_)-OOo wytnij 'BezSpamu' z mojego adresu gdy piszesz na priva
    D.I.M.M.U.R.: Digital Intelligent Machine Manufactured for Ultimate Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1