  • 1. Data: 2003-01-10 22:49:16
    Temat: Prosze o pomoc!!! (dlugie)
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@U...z.pl>

    Oto dalszy ciag moich prob rezygnacji z cyfry, poprzedni "odcinek" jest
    w poscie z 20.12.2002 pod podobnym tytulem "Jak odczepic sie od cyfry?".
    Dzisiaj otrzymalem list z nasepujacymi pisemkami:
    http://strony.wp.pl/wp/kruki_wrony/ (3x 55kb jpeg)
    Pierwsza kartka mowi o karcie (jej wartosc jak widac to 100zl), ktorej
    im jeszcze nie oddalem. Aby nie pogarszac swojej sytuacji mam zamiar ja
    zwrocic jak najpredzej. Watpie jednak abym wyrobil sie w terminie (do 13.01)
    albowiem list otrzymalem dzisiaj (10.01), a oni nie raczyli mi nawet podac
    adresu najblizszego dystrybutora - na "karcie zwrotu sprzetu" napisano:
    "W miejscowosci, w ktorej mieszkasz nie ma dystrybutora CANAL+ Cyfrowy...
    ZADZWON! Podamy aktualne adresy dystrybutorow, u ktorych mozna
    zwrocic sprzet. tel (071) ...", w sobote i niedziele watpie abym cokolwiek
    zalatwil, tak wiec pozostaje mi juz jedynie poniedzialek, o ile bede mial
    mozliwosc zwrocic to gdzies w Toruniu.

    Nastepna kartka jest dla mnie wielkim nieporozumieniem.
    a) DLUG z tytulu ABONAMENTU: 221,23 zl
    Juz tlumacze skad, sie to wzielo. Otoz mniej wiecej w maju zdecydowalem sie
    zrezygnowac z pakietu cyfry+. Napisalem i wyslalem stosowne pisemko z prosba
    o odlaczenie. Niestety w.w. firma pokazala swoja ignorancje i jako odpowiedz
    przyslala mi nastepny rachunek. Potem okazalo sie, ze zgodnie z umowa
    (pytanie tylko jaka) moge zrezygnowac z pakietu dopiero po, niepamietam
    dokladnie ilu, miesiacach i ten okres konczyl sie niby we wrzesniu. I w ten
    sposob do wrzesnia przysylali mi rachunki, az w koncu przedzwonil Pan,
    spytal czy chcemy nadal ogladac, a na odpowiedz negatywna, powiedzial no
    to dowidzenia i na tym sie skonczylo. I tutaj mam pytanie zgodnie z jaka
    umowa zostalem zmuszony "byc z nimi" przez nastepne 4 miesiace!?!?
    Jak juz wczesniej mowilem bylem abonentem wizji od czasow gdy jeszcze
    raczkowala, potem interes przejela cyfra i nie przypominam sobie abym
    podpisywal z nia jakakolwiek umowe!!!! Niewiem, moze to, ze zostalem
    "przejety" przez nowa firme oznaczalo, ze jestem jej nowym abonentem
    i musze tak samo jak inni nowi abonenci placic im rachunki przez okreslony
    czas, co jest dla mnie wielkim nonsensem. I tu nastepne pytanie, czy musze
    zaplacic im cala ta kwote za niewiadomo jakim prawe "wcisnieta" usluge?
    Przeciez wyslalem im stosowne pismo z prosba o odlaczenie.
    b) odsetki
    Ten punkt sobie daruje ;)
    c) Kara umowna za nieodeslanie w terminie FZS 300,00 zl
    Super, dostalem 300zl kary za niezwrocenie karty o wartosci 100zl...
    Tu nastepne pytanie, czy z tym "fantem" da sie cos zrobic? Znowu
    pojawia sie slowo "umowna", niewiadomo tylko o jakiej umowie jest
    tutaj mowa... Rownie dobrze mogliby napisac 3.000zl

    Na nastepnej stronie tej kartki wymieniane sa tylko nowe, wyzsze kwoty:
    848,26zl, potem 1469,49zl... i za co to wszystko? Zdecydowalem sie
    zrezygnowac z pakietu, gdyz poprostu nikt u mnie w domu tego nie
    ogladal. Ja pojawiam sie w chacie jedynie aby odespac swoje, jak
    dobrze pojdzie, 8 godzin, a rodzice ogladaja telewizje jedynie miedzy
    19:30 a 20:00. Nie mialem nawet czasu aby dokladnie zajac sie ta
    cala sprawa z cyfra. Dopiero ostatnie pisma daly mi do zrozumienia, ze
    jednak powinienem.

    Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow o pomoc w tej sprawie,
    mozliwie jak najszybciej!!! Za wszelka pomoc z gory dziekuje!!!!

    Z powazaniem
    Marcin Ciemny

  • 2. Data: 2003-01-11 02:44:41
    Temat: Re: Prosze o pomoc!!! (dlugie)
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Ciemny" <m...@U...z.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > to dowidzenia i na tym sie skonczylo. I tutaj mam pytanie zgodnie z jaka
    > umowa zostalem zmuszony "byc z nimi" przez nastepne 4 miesiace!?!?
    [ciach]

    ZTCP umowa, ktora podpisales byla na 6 lub 12 miesiecy, z zaznaczeniem, iz
    bedzie przedluzana o kolejne 6 lub 12 m-cy, stad w takich odstepach mozesz
    tylko zrezygnowac.

    pzdr
    Zbyszek