  • 1. Data: 2002-08-28 18:41:54
    Temat: 2.4 GHz jeszcze raz
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Hej!
    Jakiś czas temu pytałem tutaj odnośnie wymienionej w temacie częstotliwości.
    Ktoś odpowiedział, że podobno ma zostać ona uwolniona.

    Ponawiam pytanie, bo z ministerstwa nikt mi nie odpowiedział, a może ktoś
    wie coś na ten temat i może podać konkretny biuletyn, gdzie są informacje na
    temat planowanego uwolnienia tej częstotliwości, czy miejsca gdzie dowiem
    się kiedy i czy wogóle zostanie uwolniona.

    Pytanie drugie brzmi, czy mogę stworzyć sieć bezprzewodową w oparciu o tę
    częstotliwość, gdyż URTiP nie wydaje już na nią pozwoleń (od kwietnia), a
    wielu ludzi buduje takie sieci. Co mi za to grozi i czy jest to realne
    ryzyko, czy poprostu naginanie prawa?

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2002-09-04 07:58:31
    Temat: Re: 2.4 GHz jeszcze raz
    Od: "zocha" <zoskalubiczSPAM BLOCK@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" <c...@p...onet.pl> napisał :

> [...]
    > informacje na temat planowanego uwolnienia tej częstotliwości,
    > czy miejsca gdzie dowiem się kiedy i czy wogóle zostanie uwolniona.

    Dz.U z 2002 Nr 138 poz. 1162
    http://www.infor.pl/dzienniki_ustaw/index.html
    http://www.infor.pl/dzienniki_ustaw/dzienniki_ustaw/
    2002/Dz_U_138_2002/
    5.htm
    (sklej złamany link)

    Pozdrawiam,
    Zofia Luibicz

  • 3. Data: 2002-09-04 07:59:47
    Od: "zocha" <zoskalubiczSPAM BLOCK@poczta.onet.pl>

> [...]

    > informacje na temat planowanego uwolnienia tej częstotliwości,
    > czy miejsca gdzie dowiem się kiedy i czy wogóle zostanie uwolniona.

    Zofia Lubicz