  • 1. Data: 2006-08-16 18:04:25
    Temat: prawo pracy - fundusz socjalny
    Od: jokey <jokey@tnt_nospam_.pl>

    Witam,

    moglby mnie ktos oswiecic czym jest ten caly fundusz socjalny i dlaczego
    moj kolega twierdzi, ze skoro ja dostaje pozyczke socjalna w wysokosci
    powiedzmy 1 000zl w styczniu, ktora jest mi potracana po 100zl/m-c przez
    kolejne 10 miesiecy to jestem nabijany w butelke a moja kase ktos na lewo
    wyciaga z firmy ? w firmie pracuje okolo 50 osob, pozyczki takie bierze
    wiecej niz polowa.

    Pozdrawiam !
    jokey
    GG67208 - dziekuje serwisie GG :)
    ********************************

  • 2. Data: 2006-08-16 19:43:07
    Temat: Re: prawo pracy - fundusz socjalny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:10erd1fta14st$.9nhxnbm7z9mw$.dlg@40tude.net jokey
    <jokey@tnt_nospam_.pl> pisze:

> [...]
    > kolejne 10 miesiecy to jestem nabijany w butelke a moja kase ktos na lewo
    > wyciaga z firmy ? w firmie pracuje okolo 50 osob, pozyczki takie bierze
    Zapoznaj sie z ustawa o zakladowym funduszu swiadczen socjalnych.
    Nie bedzie trudno, bo google ciagle dziala.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-08-17 07:47:30
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    jokey napisał(a):

> [...]
    > kolejne 10 miesiecy to jestem nabijany w butelke a moja kase ktos na lewo
    > wyciaga z firmy ? w firmie pracuje okolo 50 osob, pozyczki takie bierze

    Widocznie masz kolegę który nie wie, czego nie wie ale i tak mówi.
    Bierzesz pożyczkę z funduszu i ją spłacasz - to chyba normalne. Co
    innego jakbyś dostał bezzwrotne świadczenie socjalne i musiał spłacać. W
    normalnych firmach masa ludzi bierze pożyczki, bo są one
    nieoprocentowane a jednym z celów ZFŚS jest właśnie udzielanie takich
    pożyczek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio