  • 1. Data: 2014-09-15 06:53:45
    Temat: prawo farmaceutyczne
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    Za każdym razem dla chorego na malarię potrzeba więc leków sprowadzanych
    na import docelowy. Procedura trwa co najmniej kilka tygodni: pod
    wnioskiem musi się podpisać lekarz zajmujący się chorym, dyrektor
    szpitala, konsultant wojewódzki w dziedzinie chorób zakaźnych, wreszcie
    konsultant krajowy. Dopiero taki wniosek przesyła się ministrowi
    zdrowia. Ten ma trzy tygodnie na wydanie zgody.

    http://wyborcza.pl/1,75478,16643406,Kara_dla_hurtown
    i_lekow_za_ratowanie_chorego_na_malarie.html#BoxSlot
    II3img

    Czy w końcu moglibyśmy zrezygnować z miliona podpisów ? Czy minister
    jest naprawdę zainteresowany podpisywaniem miliona niepotrzebnych
    dokumentów ? Dla mnie to masakra. A pacjent w spokoju "zgodnie z
    procedurą" umiera.

  • 2. Data: 2014-09-15 16:01:43
    Temat: Re: prawo farmaceutyczne
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    skąd u Ciebie pomysł, ze tusk i gronkiewicz waltz pracują dla dobra
    wspólnego?

  • 3. Data: 2014-09-15 21:12:39
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-15 16:01, platformowe głupki pisze:
    > skąd u Ciebie pomysł, ze tusk i gronkiewicz waltz pracują dla dobra
    > wspólnego?

    Idź stąd oszczany pudlu silący się na płatny trolling polityczny

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2014-09-16 00:16:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.09.2014 o 21:12, Sonn pisze:

    > Idź stąd oszczany pudlu silący się na płatny trolling polityczny

    A na temat?

  • 5. Data: 2014-09-16 08:39:45
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-09-16 00:16, Smok Eustachy pisze:

    > A na temat?

    Na temat ten kaczogłupek ci odpisze.

  • 6. Data: 2014-09-16 08:59:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-16 o 08:39, Jingiel pisze:
    > Na temat ten kaczogłupek ci odpisze.

    Wiem że to niewygodne ale przez 7 lat to można było choć trochę zmienić
    przepisy. Nie potrzeba do tego kasy. Nie wchodzi w grę inercja
    urzędnicza, rzucanie kłód przez zastane biurwy i takie tam wymówki...
    Trzeba tylko chcieć. Kiedy jak nie przez 2 kadencje u władzy? Kiedy?

  • 7. Data: 2014-09-16 09:51:56
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 16.09.2014 08:59, z pisze:

> [...]
    > urzędnicza, rzucanie kłód przez zastane biurwy i takie tam wymówki...
    > Trzeba tylko chcieć. Kiedy jak nie przez 2 kadencje u władzy? Kiedy?

    Rzady PO niosly jakas nadzieje na poczatku. Wyszlo jak zwykle. Co ja
    pamietam z tego co bylo porownujac do teraz?

    Place coraz wyzsze podatki. Zycie i ogolnie wszystko podrozalo. Wiec
    place w podatkach jeszcze wiecej. Przepisy dla przedsiebiorcow wcale nie
    staly sie prostsze.

    Nie ciesze sie z unijnych dotacji - bo mam w miescie co prawda 2 nowe
    wielkie stadiony (na ktore nie chodze), mam kolejna arene sportowa i
    kolejne centrum konferencyjno-koncertowe. Ale 90% dróg przypomina
    krajobraz ksiezycowy, wlasciwie wszystkie, ktore nie byly remontowane od
    2-3 lat wygladaja jakby mialy 100 lat. Tylko to co polozyli niemcy
    (kostka) gdy juz ja dziurawy asfalt odsloni - rowna jak stol. W
    przeciwienstwie do kostki na rynku, ktora popekala od upalow (strach
    pomyslec, jakbysmy mieli temperatury jak w Rzymie...). Dlaczego pisze o
    jakosci? Bo wraz z coraz drozszym wszystkim jakosc spadla na leb.

    Dalej place wysoki ZUS (bo liczony od wskaznika, w ktorym pomija sie
    wszystkie firmy zatrudniajace <10 osob, czyli 3/4 polskich firm).

    Daslej zyje w karu, gdy jak spoznie sie z ZUS-em to mnie nie przyjma do
    lekarza. Tymczasem w tym samym kraju rzad odracza splate zalegdlego ZUSu
    kopalniom, do ktorych dzialania doplaca cala Polska.

    Dalej sa tacy, co placa KRUS (tez chcialbym placic taki krusik, kilka
    grosikow). A korzystaja z pomoicy takiej jak inni.

    Dlaej zyje w kraju, gdzie srednia pensja urzednika (placona z budzetu,
    czyli z podatkow) jest wyzsza od sredniej pensji w przemysle.

    Dalej zyje w kraju, gdzie wzrasta ilosc urzednikow. A Rozni emeryci sa
    scigani za nieplacenie abonamentu, ktory premier nazwal "bandyckim
    haraczem" jesli dobrze pamietam.

    --

    Fug the Sigstem!

  • 8. Data: 2014-09-16 12:10:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.09.2014 o 08:59, z pisze:

> [...]
    > urzędnicza, rzucanie kłód przez zastane biurwy i takie tam wymówki...
    > Trzeba tylko chcieć. Kiedy jak nie przez 2 kadencje u władzy? Kiedy?

    Ale po co?

  • 9. Data: 2014-09-16 12:51:07
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.09.2014 o 09:51, HIKI pisze:

> [...]
    >
    > Dalej zyje w kraju, gdzie wzrasta ilosc urzednikow. A Rozni emeryci sa
    > scigani za nieplacenie abonamentu, ktory premier nazwal "bandyckim

    A to nie Ty podnosiłeś paluchy "w geście"?

    Swoją drogą, jakoś trudno dziś znaleźć takiego, który by się do tego
    przyznawał... a było ich coś 10 milionów!

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sousse - Tunezja)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 10. Data: 2014-09-16 16:10:08

    W dniu 2014-09-16 o 12:10, Smok Eustachy pisze:
    > Ale po co?

    Po to żeby nasz dzieci nie miały nam za złe że zmarnowaliśmy tyle lat
    tak jak my mamy za złe tej komunistycznej bandzie stracone 50 lat.