    From: HIKI <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: prawo farmaceutyczne
    Date: Tue, 16 Sep 2014 09:51:56 +0200

    W dniu 16.09.2014 08:59, z pisze:

    > Wiem że to niewygodne ale przez 7 lat to można było choć trochę zmienić
    > przepisy. Nie potrzeba do tego kasy. Nie wchodzi w grę inercja
    > urzędnicza, rzucanie kłód przez zastane biurwy i takie tam wymówki...
    > Trzeba tylko chcieć. Kiedy jak nie przez 2 kadencje u władzy? Kiedy?

    Rzady PO niosly jakas nadzieje na poczatku. Wyszlo jak zwykle. Co ja
    pamietam z tego co bylo porownujac do teraz?

    Place coraz wyzsze podatki. Zycie i ogolnie wszystko podrozalo. Wiec
    place w podatkach jeszcze wiecej. Przepisy dla przedsiebiorcow wcale nie
    staly sie prostsze.

    Nie ciesze sie z unijnych dotacji - bo mam w miescie co prawda 2 nowe
    wielkie stadiony (na ktore nie chodze), mam kolejna arene sportowa i
    kolejne centrum konferencyjno-koncertowe. Ale 90% dróg przypomina
    krajobraz ksiezycowy, wlasciwie wszystkie, ktore nie byly remontowane od
    2-3 lat wygladaja jakby mialy 100 lat. Tylko to co polozyli niemcy
    (kostka) gdy juz ja dziurawy asfalt odsloni - rowna jak stol. W
    przeciwienstwie do kostki na rynku, ktora popekala od upalow (strach
    pomyslec, jakbysmy mieli temperatury jak w Rzymie...). Dlaczego pisze o
    jakosci? Bo wraz z coraz drozszym wszystkim jakosc spadla na leb.

    Dalej place wysoki ZUS (bo liczony od wskaznika, w ktorym pomija sie
    wszystkie firmy zatrudniajace <10 osob, czyli 3/4 polskich firm).

    Daslej zyje w karu, gdy jak spoznie sie z ZUS-em to mnie nie przyjma do
    lekarza. Tymczasem w tym samym kraju rzad odracza splate zalegdlego ZUSu
    kopalniom, do ktorych dzialania doplaca cala Polska.

    Dalej sa tacy, co placa KRUS (tez chcialbym placic taki krusik, kilka
    grosikow). A korzystaja z pomoicy takiej jak inni.

    Dlaej zyje w kraju, gdzie srednia pensja urzednika (placona z budzetu,
    czyli z podatkow) jest wyzsza od sredniej pensji w przemysle.

    Dalej zyje w kraju, gdzie wzrasta ilosc urzednikow. A Rozni emeryci sa
    scigani za nieplacenie abonamentu, ktory premier nazwal "bandyckim
    haraczem" jesli dobrze pamietam.

    --

    Fug the Sigstem!