    From: "anka" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo drogowe
    Date: Sat, 5 Jan 2002 17:24:28 +0100

    zalozylam sie ze swoim znajomym.chodzi o pytanie z prawa drogowego.czy dwa
    pasy jezdni,oddzielone miedzy soba pasem zieleni w mysl prawa o ruchu
    drogowym sa traktowane jako oddzielne?ja uwazam, ze tak, moj znajomy mowi ze
    nie. dlaczego odpowiedz jest taka wazna? otoz, czy moze byc, tak, ze przez
    dwa pasy jezdni oddzielone pasem zieleni przejscie dla pieszych jest
    traktowane jako dwa przejscia/np. pieszy zalacza sygnalizacje najpierw przez
    jedna jezdnie, po przejsciu jej dochodzi do drugiej jezdni i zalacza
    sygnalizacje na drugiej jezdni by przejsc/, czy tez musi byc tak, ze w
    momencie zalaczenia sygnalizacji przez pieszego od razu ma np. zielone
    swiatlo na obu jezdniach. ja optuje za pierwszym rozwiazaniem, moj znajomy
    za drugim. kto ma racje? jesli ja, prosze o podanie podstawy prawnej.
    Anka
    ps. :-)chcialabym miec racje, niedlugo zdaje egzamin z prawka, chyba, ze mi
    sie cos pokickalo. w Was nadziej.pozdrawiam