  • 1. Data: 2015-07-09 13:22:56
    Temat: prawnika
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    Szukam prawnika lub zespołu ludzi
    którzy powalczą z durnym googlem
    Z sukcesem mam nadzieję.
    :-)

    --
    p03

  • 2. Data: 2015-07-09 13:43:02
    Temat: Re: prawnika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-09 o 13:22, P03 pisze:
    > Szukam prawnika lub zespołu ludzi
    > którzy powalczą z durnym googlem
    > Z sukcesem mam nadzieję.

    Jaki dokładnie problem i jakim budżetem dysponujesz?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-07-09 14:03:06
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Jaki dokładnie problem i jakim budżetem dysponujesz?
    >
    > --
    > Liwiusz

    To się nazywa szybkość i profesjonalizm w działaniu.
    :-)
    Żartowałem, nikt nie wygra z googlem.
    No może komisja europejska czy inne siły polityczne.
    Albo pięćsetnoga czy inny agent z solidną ochroną i umocowaniem.

    pozdrawiam
    --
    P03

  • 4. Data: 2015-07-09 16:11:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-09 o 14:03, P03 pisze:

> [...]
    > No może komisja europejska czy inne siły polityczne.
    > Albo pięćsetnoga czy inny agent z solidną ochroną i umocowaniem.

    Wiedziałem. Zapytanie o to, czy klient nie jest gołodupcem od razu
    filtruje takich właśnie pieniaczy.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-07-09 20:33:07
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-09 o 16:11, Liwiusz pisze:

    > Wiedziałem. Zapytanie o to, czy klient nie jest gołodupcem od razu
    > filtruje takich właśnie pieniaczy.

    :D

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2015-07-09 21:10:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-09 o 16:11, Liwiusz pisze:
    > Wiedziałem. Zapytanie o to, czy klient nie jest gołodupcem od razu
    > filtruje takich właśnie pieniaczy.

    Dobrze wiedzieć dla kogo kasa liczy się najbardziej.

    Wiem... To nie jest zawód zaufania publicznego choć niektórzy sobie
    mordę frazesami jeszcze wycierają :-)

  • 7. Data: 2015-07-09 21:51:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-09 o 21:10, z pisze:

    > Dobrze wiedzieć dla kogo kasa liczy się najbardziej.
    >
    > Wiem... To nie jest zawód zaufania publicznego choć niektórzy sobie
    > mordę frazesami jeszcze wycierają :-)

    Wiedziałem, że się zaraz odezwą tacy, co nie zrozumieją, i odmowę
    wykonywania bezsensownych rzeczy i to jeszcze za darmo uznają za lecenie
    na kasę.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-07-09 21:56:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-09 o 21:51, Liwiusz pisze:
    > Wiedziałem, że się zaraz odezwą tacy, co nie zrozumieją, i odmowę
    > wykonywania bezsensownych rzeczy i to jeszcze za darmo uznają za lecenie
    > na kasę.

    Człowiek nawet nie wykształcony, nie należący do "elyty" chociaż w
    drugim zdaniu zapytałby się o co chodzi.
    A tak to wyszło na niedouczoną, pazerną biurwę prawniczą.
    Daruj sobie. tego się nie da obronić.
    Nomen omen ... :-)

  • 9. Data: 2015-07-09 22:14:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-09 o 21:56, z pisze:

    > Człowiek nawet nie wykształcony, nie należący do "elyty" chociaż w
    > drugim zdaniu zapytałby się o co chodzi.

    Widać nie umiesz czytać, skoro tego nie dostrzegłeś.

    > A tak to wyszło na niedouczoną, pazerną biurwę prawniczą.

    Kurczę, ciebie nawet do Biedronki chyba już nie chcą wpuszczać, bo
    kasjerki obrażasz. Żal mi cię.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-07-11 16:47:27
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Szukam prawnika lub zespołu ludzi
    > którzy powalczą z durnym googlem
    > Z sukcesem mam nadzieję.
    > :-)

    Spokojnie zostawcie Liwiusza, niewinny on ci jest.
    Z czegoś żyć wszak trzeba, lepiej tak zarabiać
    na życie niż być np. sprzedajnym politykiem
    z pięknymi frazesami na ustach i zbrukaną duszą.
    Skasowałem usługę google plus, wcześniej
    zgrawszy dane konta w formie archiwum
    coby się pośmiać z googla i sprawdzić co tam
    na mnie znalazł. No i pusto prawie całkiem
    z wyjątkiem maili - trzyma łobuz całą historię konta.
    Chyba, że nie wszystko udostępnia klientowi.
    Co zapewne wielce prawdopodobne jest ale...
    Prostsze i szybsze niż sie użerać po sądach
    które to zawalone są robotą po szyję.
    No i z Liwiuszem, czy bez, to przecież do sądu
    trzeba by z wiarą w sprawiedliwość, a z tym u mnie krucho.
    I podejrzewam znaczna część społeczeństwa zamieszkującego
    królestwo sprzedajne i zginęcia bliskie podziela ten brak wiary .........

    --
    P03